8 Reacties

9 maanden geleden

Ja precies hetzelfde drama hier, andere opvang zal ws hetzelfde drama zijn… ik hoor niet anders, maar ik ben soms ook het einde zoek

9 maanden geleden

Het is overal hetzelfde.. Zoveel kinderen bij elkaar met 0 weerstand. Ze steken elkaar om de beurt aan. Miisschien dat het bij een gastouder minder is omdat er minder kinderen zijn maar verder ontkom je er niet aan. Dat het naar weer snel april mag zijn 😅

9 maanden geleden

oke ja mij word altijd gezegt of ze het nu krijgen of als ze 4 zijn en op school nu bouwen ze weerstand voor school op maar word er soms beetje mal van en ziek kind is zwaarder te verzorgen dan en niet ziek kind

9 maanden geleden

Ons kindje gaat niet naar de opvang, maar valt ook van de ene hoest in de volgende verkoudheid….. op naar de zomer ☀️ 😅

9 maanden geleden

Reactie op Lou1986

oke ja mij word altijd gezegt of ze het nu krijgen of als ze 4 zijn en op s ...
pfff ja. een ziek kind is mega zwaar!

9 maanden geleden

Om nog maar te zwijgen over dat je als moeder zelf zo vaak ziek bent met een kleintje. Poeh, dat vind ik dus echt mega zwaar.

9 maanden geleden

laten we hopen dat ergste voorbij is ze heeft rs virus opgelopen longonsteking keel onsteking en ooronsteking in het ziekenhuis aan de zuurstof this allemaal wat blijf twijvelen waar ik goed aan doe

9 maanden geleden

Reactie op Lou1986

laten we hopen dat ergste voorbij is ze heeft rs virus opgelopen longonstek ...
Sterkte! Hier ook al 2 ziekenhuisopnames achter de rug door een virusinfectie opgelopen op de opvang. Wij hebben ook de sterke overweging om ons kind daar weg te halen en eventueel naar een gastouder te brengen.