11 Reacties
één jaar geleden
Wij zijn afgelopen weekendje een weekendje weg geweest naar Zeeland een landel park (livingstone). We hadden een luxere huisje genomen bubbelbad en sauna. In de avond ging ik met haar bubbelen en ze had de grootste schik.
We zijn naar het strand geweest. Ze vond het geweldig. Met takken was ze aan het tekenen in het zand. Helaas was de kinderboerderij gesloten. Dus we zijn naar zo'n toren geweest (plompe toren). Ook dat vond ze geweldig. Wel wat gevaarlijke trappen af, maar eenmaal helemaal boven heeft ze rondjes gerend. We hebben veel gewandeld en gespeeld. Ik moet zeggen die kleintjes zijn al snel tevreden, als ze maar beweging krijgen.
In de corona tijd zijn we in centerparcs geweest in Drenthe (parcours sandur). We hadden een VIP huisje, dat was ook veel bubbelen en wandelen. Ze was toen wel een baby. Er zat een boerderij op het park en veel te doen, ook erg leuk.
We zijn ook in Duitsland geweest centerparcs. Zelfde idee als hierboven beschreven, maar dan weer veel zwemmen.
Ik zoek altijd naar vakantie wat voor ons allemaal werkt. Een vakantie waarvan papa en mama kunnen ontspannen en kids leuke tijd.
Alles met dieren, wandelen en water vindt ze ontzettend leuk. Ik ben blij dat ze altijd zo enthousiast altijd is voor nieuwe dingen en makkelijk wat dat betreft. Ik kan je zeggen dit houdt met de pubertijd op 😢!
één jaar geleden
Reactie op Liengerinckx
Iemand ooit naar het hof van saksen geweest? :)
Valt meestal buiten ons budget.
Wel familie dat er geregeld naartoe gaat.
Schijnt een heel mooi en luxer park te zijn