10 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij zijn deze zomer naar Hof van Saksen in Drenthe geweest. Was zeker de moeite. Groot binnenzwembad/binnenspeeltuin/ speelmogelijkheden buiten etc. We gaan volgend jaar terug ;)

茅茅n jaar geleden

Landal t Loo schijnt erg leuk te zijn.

茅茅n jaar geleden

Reactie op NJ1991

Landal t Loo schijnt erg leuk te zijn.
Toevallig vorig jaar geweest 馃槉

茅茅n jaar geleden

https://www.gezinopreis.nl/leukste-vakantiepark-voor-peuters/

茅茅n jaar geleden

ik volg graag mee

茅茅n jaar geleden

Coldenhove in Eerbeek is erg leuk! In de omgeving ook genoeg te doen, in Apeldoorn zit Binky kinderboederij Malkenschoten, echt heel leuk voor kleinere kinderen

茅茅n jaar geleden

Rabbit hill! Zijn we nu al 2 x geweest met onze zoon. En gaan in februari weer. Leuke binnen speeltuin. Binnenzwembad. Buiten zwembad is een beetje koud in november 馃槀. Ook hebben ze een mini kinderboerderij met een paar geitjes, schaapjes en konijnen Onze draak vermaakt zich er prima! We hadden huis soort 4b. Is prima te doen. Alleen hadden wij bij de punt van de eettafel wel steeds een stoel staan was precies 鈥渢egen aan loop 鈥渉oogte. Je kan in de omgeving lekker fietsen eekhoorntjes spotten.

茅茅n jaar geleden

Rabbit hill zou ik zo weer heen gaan. Wij zijn ook na miggeleberg geweest. Persoonlijk vind ik dat meer voor iets grote kids. Ze hebben hele grote leuke buitenspeeltuin. Onze zoon van toen 5 vond dat wel leuk. Met even jongere kids zou ik voor rabitt hill kiezen meer mogelijkheid.

茅茅n jaar geleden

Wat super leuk! Wij zijn naar Orveltemarke geweest. Echt wel een mooi park, qua huisjes. Maar ik vond er zelf weinig voor de kindjes. Denk aan leuk binnen speeltuin, groter zwembad of een kinderboerderij. Nou moet ik wel zeggen dat ze een heel nieuw gebouw aan het bouwen waren of zijn! Dus dat zou wel een upgrade kunnen zijn. Ik ben zelf helemaal fan van het Vennenbos. Maar dat zit in Hapert en is ver uit de buurt 馃槄. Daar hebben ze een super vet zwembad, binnenspeeltuin en kinderboerderij. Dat miste ik dus wel echt in Orvelte. voor de rest komen wij helemaal niet uit die buurt, dus kan ik ook niks aanraden馃檲

茅茅n jaar geleden

Wij zijn nu op miggelenberg en hebben het echt super! Elke dag genoeg te doen voor onze dochter en bollo is er zo regelmatig te vinden dat ze helemaal aan hem gewend is en hem nu zelfs gillend van plezier opwacht. Spaarpotje verven, kleuren, peuter/kleuter dans en pret, er zijn speciale momentjes voor de allerkleinste georganiseerd zodat ze niet overweldigd raken door de oudere kindjes. Animatie meiden zijn top, super rustig en heel benaderbaar voor onze dochter.. Zwembad is niet gigantisch groot maar juist heerlijk overzichtelijk en prima voor 2 uurtjes plezier. Het overdekte terras en indoor wat kleinere speelstoel maakt het juist perfect voor dreumes/peuter kindjes. Wij verblijven in de 6 persoons kinderbungalow. Aanrader hoor. Beneden slapen wij als ouders en dochter de kamer naast ons in de "babykamer" met campingbedje, badje, commode en aankleedkussen van landal al aanwezig. Ook stond hier een stapel buitenspeelgoed klaar. Boven heb je nog 2 slaapkamers waarvan 1 echt groot met speelgoed, zitzak etc. Ideaal. Verder ideale uitvalhoek voor apenheul, burgers zoo en oudehands. Of een ritje met de vsm oude stoomtrein, dochter keek haar ogen uit. Maar ook hertjes zoeken en in de bossen spelen op de hoge veluwe vind ze heerlijk.