3 Reacties
6 maanden geleden
Heel veel sterkte. Ik vond 33,85% werken per week al veel. Mijn kinderen zijn nu 2,5 en 5,5 en verwachte onze 3e nu. Echter ben ik in Januari gestopt met werken juist. Thuis zijn vind ik ook zwaar met 2 kleintjes. Werk kan ook afleiding geven. In welke branch werk je?
6 maanden geleden
Reactie op Klaasjebaby
Heel veel sterkte. Ik vond 33,85% werken per week al veel. Mijn kinderen zi ...
Dank je wel❤️ gefeliciteerd wat leuk! Maar inderdaad ook een hele onderneming. ik ben ook 2 jaar thuis moeder geweest vond dit inderdaad ook erg zwaar maar ben er wel heel dankbaar voor geweest dat ik ze een mooie start heb kunnen bieden. Maar na 2 jaar vond ik het ook wel fijn om af en toe afleiding te hebben en kon ik 3 dagen in de week werken. Ik werk als sales agent en de baan waar ik nu op gesolliciteerd heb voor erbij is serveerster. Allebei veel ervaring mee en ook echt iets wat ik leuk vind. Ook dat scheelt maar mentaal om zoveel te werken en dan daarnaast alle ballen hoog zal moeten houden vind ik een hele onderneming. En ik hoop dat de kinderen niet te veel het gevoel zullen hebben dat ik veel weg ben.
6 maanden geleden
Reactie op Soontobemommy97
Dank je wel❤️ gefeliciteerd wat leuk! Maar inderdaad ook een hele ondernemi ...
Wauw! Dat is echt wel knap! Dat zijn best intensieve banen. Ik heb altijd veel respect voor serveersters en verkopers. Hopelijk word het snel financieel minder zwaar en kan je de keuze maken voor wat je leuk vind.