Hi mami's, wegens financiele redenen moet ik meer gaan werken... Ik werk momenteel 3 dagen in de week en bij dit bedrijf kan ik helaas niet meer dus moet ik opzoek gaan naar een ander bedrijf waar ik eventueel nog 2 a 3 dagen er bij kan werken. Veel bedrijf en accepteren 2 dagen niet dus word het toch echt 3 dagen wat in houdt dat ik 6 dagen zal gaan werken in de week. Ik vind dit zelf een hele op gaaf gelukkig heb ik alle support maar ik vind het zelf wel een moeilijke stap. Of ik veel keuze heb nee helaas niet... Ik ben benieuwd of meerdere moeder in mijn positie hebben gestaan en hoe het dan uiteindelijk is gegaan bij jou?
Het voor deel is van de baan die ik er bij ga doen is dat het van 7 tot 3 uur zal zijn of van 3 tot 9 waardoor in smiddags of smorgens lekker bij de kinderen kan zijn. De baan is dichtbij en goed bereikbaar met bus waardoor ik ook niet afhankelijk ben. Gewoon Vind ik de hele stap van 3 naar 5 a 6 dagen best groot. En daarnaast heb ik 2 kindjes, 1 van 1 jaar en 1 van 2 jaar.
Ik ben heel benieuwd naar wat jullie vinden!