6 Reacties

5 jaar geleden

Dan hou je dus vocht vast. Hoeft niets ernstigs te zijn, maar ik zou dit wel even na laten kijken bij je huisarts ipv de verloskundige.

5 jaar geleden

Ja, dat heb ik ook al de hele tijd. Ik plas veel minder dan normaal.

5 jaar geleden

Ik merk dit ook sinds al 2 weken. Vandaag toevallig heel erg ik ga steeds en plas maar klein beetjes was bang dat het blaasontsteking zou zijn maar veder voel ik geen pijn 🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Heb ik ook! Normaal na een kop thee dat ik gelijk al naar de wc moest maar nu echt niet meer..

5 jaar geleden

Ik merk dat ook wel. Maar dat verschilt ook bijna per uur. Ene moment heel veel plassen ander moment weinig. Verder ook geen klachten maar per keer verschilt de kleur van de urine ook Terwel ik ook heel veel drink. Zo bijzonder! Twijfel je weer op blaasontsteking, maar verder nergens last van.

5 jaar geleden

Als je zekerheid wilt, kan je altijd je urine even laten nakijken. Bij de intake zei m’n vk dat een blaasontsteking tijdens zwangerschap heel onherkenbaar kan zijn, minder/andere klachten. Zodra ik iets vermoeden had, meteen m’n urine laten checken en nu aan de antibiotica. Ergens helemaal niet leuk want ik had nog weinig last (alleen vaker kleine beetjes plassen) en van de antibiotica wel misselijk, maar schijnt wat gevaarlijker te zijn tijdens je zwangerschap.