9 Reacties

één jaar geleden

Ik volg dit topic mee, mijn dochter van bijna 14 maanden heeft dat ook! Loop tegen hetzelfde aan als jij

één jaar geleden

Reactie op Daphne Groot

Ik volg dit topic mee, mijn dochter van bijna 14 maanden heeft dat ook! Lo ...
Ah vervelend he… Het begint me echt op te breken 😴

één jaar geleden

Is hij meer gaan doen. Denk aan staan, lopen, praten.... Dit kost meer energie dus meer eten is dan wel logisch.

één jaar geleden

Geef je over de dag voldoende vetrijke producten voor verzadiging en calorie behoefte? Hier trouwens nog steeds bijna altijd een nachtvoeding (borstvoeding) en dan heeft ze ook echt trek. Los van hoe ze overdag heeft gegeten.

één jaar geleden

Reactie op Ang6

Is hij meer gaan doen. Denk aan staan, lopen, praten.... Dit kost meer ene ...
Ja hij heeft wel wat ontwikkelingen doorgemaakt en dat hij meer eet is prima. Maar ik vind het zo vervelend dat hij zo vroeg wakker wordt van de honger (waarschijnlijk)

één jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Geef je over de dag voldoende vetrijke producten voor verzadiging en calori ...
Ja best wel, beleg doe ik al vaak met pindakaas en avocado bijvoorbeeld. Misschien dan toch weer een nachtvoeding nodig?😅

één jaar geleden

Reactie op Massepas

Ja best wel, beleg doe ik al vaak met pindakaas en avocado bijvoorbeeld. M ...
Tja.. moeilijk om in te schatten maar het lijkt me niet gek dat hij mogelijk honger heeft. Ik zou daar zelf dan wel op inspelen en iets geven… zal echt tijdelijk zijn. Misschien bij zijn avondmaaltijd nog wat vet toevoegen, of een gezond toetje (plantaardige) kwark en daar bv gecrushte noten doorheen of lijnzaad/hennepzaad etc.?

één jaar geleden

Ja inderdaad. Dank je voor de tip, dat gaan we nog proberen!

één jaar geleden

Wij hebben dit ook in fase met ons zoontje. Eet overdag ook enorm veel. Wij geven hem dan om 5 uur een fles, dan slaapt hij daarna weer even verder. Duurt elke keer een week als hij zo een honger aanval heeft 🤣. Ze maken zo een ontwikkeling mee, zullen het wel nodig hebben!