Er moet me wat van het hart. Mijn lieve dochter is 6,5 maand, ze rolt al wel wat hetzij niet echt gecontroleerd. Het is niet het meest stevige kindje, maar mijn moeder gaat voor mijn gevoel nogal hardhandig mee om met haar alsof het een sterke peuter is. Ik schrok me van de week kapot toen ze op visite kwam en mijn kind hard als een lappenpop die op haar rug aan het spelen was haar aan de polsen in zit positie omhoog trok en vervolgens ook nog trots zegt dat zij zich alwel vasthoud aan oma omdat haar neefje van meer dan een jaar dat niet doet. Mijn blije ei, was anders niet blij meer en volgens mij deed het haar pijn. Ik ontplofte zowat van de hardhandige behandeling en dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Ik heb het al eerder aangegeven dat ik wil dat ze voorzichter met mijn dochter omgaat, maar ze lijkt het te vergeten.
Ik weet dat ze het goed bedoeld, maar ik maak me heel veel zorgen om die lompheid en ik weet niet wat ik ermee aanmoet. Ze is gek op mijn dochter en ik wil haar ook niets ontnemen, maar de veiligheid van mijn kindje gaat voor.