14 Reacties
4 jaar geleden
Goede vraag.
Eigenlijk niet hier. Ze hebben het niet nodig en willen ook niks aannemen van ons als ik het voor zou stellen haha (ze passen 1x per week op). Mn moeder zegt dan ook: de beloning van elke glimlach van mn kleinkind op die dag is meer dan genoeg haha ah 🥹.
Ik stuur random wel eens bloemen naar ze op als verrassing (daar houden ze van) en geef hen binnenkort een etentje cadeau als waardering! Ik weet dat ze ook dat niet nodig vinden, maar ik vind dat zelf fijn om te doen.
Stel mijn schoonmoeder zou oppassen, zij hebben het minder breed, dan zou ik wel in overleg iets af willen stemmen. Bijvoorbeeld benzine betalen ofzo.
4 jaar geleden
Mijn ouders passen 1x per week op en mijn schoonmoeder af en toe een avond. Wij hebben ze het afgelopen jaar bedankt met een diner met z'n allen op onze kosten. Dat staat niet in verhouding maar laat wel onze waardering blijken. Volgens mij hebben we het met kerst cadeau gegeven, als extra dus, niet als kerstcadeau
4 jaar geleden
Hebben een keer paar dagen weg gedaan, paar dagen ene opa en oma in t huisje. Daarna wij erbij. Daarna een wisseldag en met alle opa's en oma's gegeten en toen bleven de andere opa en oma met ons. En daarna nog paar dagen zij alleen. Was erg gezellig en buiten bet seizoen ook betaalbaar.
Soms trakteren we keer uit eten of we regelen een leuke lunch tijdena het oppassen.
Ander leuk idee is theaterkaartjes. Dat kan nu weer :-)
4 jaar geleden
Ik betaal de treinkosten en af en toe een bosje bloemen! Goeie vraag, hierdoor ga ik mijzelf voornemen om vaker iets liefs voor dr kopen!
4 jaar geleden
Ik ben van plan om met de dag van de leidster (15 sept) een soort van kerstpakket te geven met tijdschriften en wat lekkere spulletjes. Mijn moeder en schoonmoeder nemen ook niets aan.
4 jaar geleden
Ja af en toe iets leuks sturen of geven is voldoende toch, bosje bloemen ofzo.
Mijn schoonouders konden niet wachten tot ze eindelijk mochten oppassen. Mijn schoonmoeder is zelfs eerder met pensioen gegaan omdat ze zo graag wilde dus ze zouden bijna ons een vergoeding willen geven 😉
4 jaar geleden
Mijn moeder past af en toe op, als het nodig is zeg maar. Mijn vader zit helaas aan de chemotherapie dus vaak vragen willen we niet. Ik heb ze wel eens wat willen doen maar dat accepteren ze niet, nee daarvoor zijn we opa en oma...... vaak zeg ik dan wat eten jullie vanavond? Laatst wouden ze loempia halen van de chinees, die hebben wij betaald. Als wij op bezoek komen, wat lekkers mee, barbecue betalen onverwachts natuurlijk.
4 jaar geleden
Wij nodigen onze ouders een paar keer per jaar uit om te komen eten. Dan organiseren we een bbq, gourmet, Chinees halen etc.
Af en toe een bloemetje en een klein cadeautje. Ze willen geen vergoeding.