5 Reacties

茅茅n jaar geleden

ik volg graag mee!! echt inspiratie loos!!

茅茅n jaar geleden

Leuk lijstje!

茅茅n jaar geleden

Verder heeft onze dochter ook al een busy board die ze heel leuk vindt (zo鈥檔 map van amazon). Ook zeker een tip om te vragen. Loopfiets (veloretti) Lavalamp (ze hebben nu leuke bij de action met glitter confetti ipv lava en leert op deze manier met ons de kleuren benoemen als er weer een ander kleurtje komt) Magnetisch tekenbord Klei Megabloks Speeltent (zesso)

茅茅n jaar geleden

Ohja en trekdiertjes/figuurtjes zijn ook leuk! Nijntje danst Nijntje verstoppertje (of een ander figuurtje, volgens mij zijn er veel verschillende) https://www.bol.com/nl/nl/p/ik-leer-vormen-en-kleuren/9200000073981316/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9200000073981316&gbraid=0AAAAAD5OnmNZnKv4WfTfiAK8WirBs5ZEm&gclid=EAIaIQobChMIp9aj34bdgAMVBON3Ch1YYwfSEAQYASABEgLa7_D_BwE dit is nog een beetje moeilijk maar we benoemen nu gewoon alle plaatjes

茅茅n jaar geleden

Idd rollenspellen zoals dokterskoffertje, haren knippen etc! Boekjes van bobbi schijnen heel leuk te zijn. Nijntje is altijd goed! Misschien ook iets van een bon van bijv de hema, waardoor je zelf iets kan kopen?( ook kleertjes bijv). Leuke fietsbel voor aan de fiets? Duplo, mijn eerste 1000 woordjes boek etc