17 Reacties

2 maanden geleden

Djeco diadeemkronen maken, make-up styling kapkop, prinsessen/ verkleed kleding, winter pyama, nieuwe dekbedovertrek, unicorn makeup koffer, zitzak 😂

2 maanden geleden

Ik lees mee! Hier tot dusver: Duplo, fiets, helm, fietsmandje, alles met unicorns 🦄 😅

2 maanden geleden

Lees ook mee! Hier tot nu toe; - poppenzitje voor fiets - poppenhuis - speelgoed kassa - stopdans bing - giraffe van h&m

2 maanden geleden

Lego verf puzzels magnetische tegels boekjes

2 maanden geleden

(Uitbreiding)Timio Kinetisch zand Knikkerbaan Magnetische tegels Gezelschapsspel

2 maanden geleden

Magnetische tegels Discolamp Microfoon kidywolf Lego duplo Sloffen Sjaal muts handschoenen set Colorino Maxi strijkkralen

2 maanden geleden

Tot zo ver ons lijstje - poppenhuis - Fiets - Diertjes & accessoires schleich - Sylvanian families - Kap tafel - Boekjes - Verkleedkleren / muiltjes prinsessen - Little dutch kapper set - Sieraden - Toddler pop - Outdoor explorer kit - Kids makenup - Toniebox - Ballet pakje - Schoenen - Joggingspak nike - Crocs winterversie - Uggs - Klei + accessoires - Zindelijkheid box … - Badspeelgoed - Thermo beker

2 maanden geleden

Een fiets met zijwieltjes incl bel en mandje en een poppenbedje. Verder hebben we knutselpakketjes en alles met peppa big gevraagd haha

2 maanden geleden

Wauw, ik kwam nog niet verder dan fiets en step, wat ik hier lees is echt abracadabra voor mij🥲 Ik moet toch maar even kijken wat de driejarige leuk vind deze dagen…

2 maanden geleden

Klorofil is ook heel leuk!

2 maanden geleden

Hier afgelopen weekend gevierd en ze heeft gekregen - nieuwe tas - regenjas gevoerd - bus van little people - broodjes voor in het keukentje - montessorimap - poppenhuis, d'r favoriet - takkie knuffel - stiften - stickers - aanwijsboek van nijntje, wat ze al helemaal kan - taart met kaarsjes van de hema 2x - trui van de hema

2 maanden geleden

Reactie op Ang6

Hier afgelopen weekend gevierd en ze heeft gekregen - nieuwe tas - regenjas ...
Mag ik vragen welk poppenhuis ze heeft gehad ? :)

2 maanden geleden

Reactie op kimmiex

Mag ik vragen welk poppenhuis ze heeft gehad ? :)
Hema

2 maanden geleden

Wij gaan spullen vragen voor de uitbreiding van zijn houten treinbaan! Meneer kan daar uren mee spelen. En ze hebben daar echt leuke spullen van, oa van het merk Brio (erg duur) maar ook heeft Lidl shop veel spulletjes

2 maanden geleden

Iemand ervaring met klorofil? ☺️ Lees dat iemand aangeeft dat het heel leuk is! Ik twijfel tussen magneet speelgoed of klorofil 😅 verder wat wij oa hebben op het lijstje: -fleece pyjama voor de winter -dekbed overtrek -diverse leesboekjes. Coco in het bos schijnt heel mooi te zijn! -brandweerauto voor de duplo -sloffen -puzzel

één maand geleden

Reactie op Tess1244

Iemand ervaring met klorofil? ☺️ Lees dat iemand aangeeft dat het heel leuk ...
Bij ons is de klorofil boom een hit bij 3 jarig meisje. Ze krijgt nu ook de camper voor haar verjaardag en wil straks poppetjes geven in haar schoen 🤗

één dag geleden

Playmobiel Duplo Furby Hotwheels spullen Autos