6 Reacties

één jaar geleden

Geen tips, maar zoooo veel herkenning hier. Echt precies zoals jij het beschrijft gaat het hier ook. Zelfs het tussen ons in leggen is hetzelfde 🤣. Gemiddeld per week slaapt hij 2 á 3 nachten goed om de overige nachten flink te draken. Voor m'n gevoel alles geprobeerd/uitgesloten. Afgelopen nacht was het toppunt, ongeveer elke anderhalf uur wakker 😴. Ik denk echt een fase en een regressie/progressie. Althans, die hoop maakt dat ik nog niet fulltime in bed lig 😅 Maar pittig is het. Na 15 maanden had ik stiekem gehoopt eens wat meer nachtrust te hebben, maar ja.. 🙈

één jaar geleden

Geen tips, wel super veel herkenbaarheid. Wekenlang hetzelfde. Dit is nu minder geworden, zonder iets te doen. Ja, er gewoon voor haar zijn. Meer kan je ook niet doen denk ik, het is een fase en eigenlijk ook gewoon best sneu toch. Ze zijn intens bang om verlaten te worden. Het is echt ook weer een teken van ontwikkeling. Ze slaapt hier nu niet ineens door overigens (die hoop heb ik al opgegeven na 14 maanden), maar ze vindt wel weer de rust tussenin.

één jaar geleden

Ohh herkenning is ook al heel fijn om te lezen ❤️

één jaar geleden

Herkenbaar hoor, hier ook de hele nacht ,door en nu ook overdag 😵‍💫

één jaar geleden

Ohhh wij hebben het zelfde probleem.. Altijd al drama geweest. Elke nacht minstens 2 x per nacht wakker en huilen.. Ik weet het soms ook gewoon niet meer . Dan denk ik tandjes dan weer ziek dan verlatingsangst Dan weer zus. Maaar wij raken eigenlijk doodop van dit. Het is overdag zo'n lief leuk vrolijk kind dus we snapen de nachtelijke drama's ook niet hoe we dit kunnen oplossen.. Soms twijfel ik om eens een week te laten huilen.. Maar mijn moeder hart kan dat niet. Ik twijfel voor een slaapcoach in te schakelen.. Of zo'n baarnsteen armband🤣 Ik ben gewoon heel hulpeloos wanhopig wat te doen🙈😨

één jaar geleden

Tussenstand hier: meneer ligt momenteel elke nacht tussen ons in. We beginnen altijd in z'n eigen bedje maar voor middernacht is ie alweer wakker en ontroostbaar, behalve als we bij hem blijven. Meestal wordt hij rond 3 en 5 uur ook wakker. Op zich is hij dan wel snel getroost en lijkt het alsof hij weer gaat slapen maar net op dat moment ineens weer gaan zitten en piepen.. 😑 We leggen hem tussendoor ook wel eens terug in z'n eigen bedje maar dat gaat soms goed, meestal niet 😁 Momenteel heeft hij ook wel ergens last van. Tandjes of zo. Merken we aan z'n eten, poep, slaap en rode wangen. Hoe gaat het bij jullie?