7 Reacties
één jaar geleden
Hier ook herkenbaar. Zoontje gaat niet naar de crèche maar wilt de laatste tijd ook veel bij mij op schoot en bij mij in de buurt zijn. Denk dat het een soort sprongetje is.
één jaar geleden
Hier ook.. sinds 3 weken wenen als ik haar afzet bij de crèche. En thuis ook constant aan mij hangen.. een fase? 🙈
één jaar geleden
Hier ook sinds kort huilen bij wegbrengen naar het kdv, waar hij voorheen echt nooit verdrietig was. Naar bed gaat ook wat lastiger. Maar hier gelukkig niet superheftig (hopelijk blijft het zo). Verschilt echt enorm per kind!
één jaar geleden
Ok dus wel erkenning. Dankje voor jullie reacties. Ik moet zeggend dat ik er compleet door zit. Zit op mijn werk en doe niet anders dan wenen. Vorig jaar was ik al langer op ziekteverlof na moederschapsrust. Ik werk nog steeds deeltijds omwille van medische redenen. Mijn dochter is veranderd van groep in crèche en voelt zich er duidelijk niet goed. Vanochtend heel hard wenen en mama mama roepen. Hartverscheurend is het.. ik wil niet dat ze nu al een trauma oploopt voor de rest van haar leven. De super gebroken nachten helpen ook niet mee natuurlijk. Een mens kan veel minder verdragen met zo weinig slaap 😪.
één jaar geleden
Hier ook het geval, als ze maar denkt dat ik er even niet ben huilen en aan mij hangen...
Mijn dochter is 18 maanden
één jaar geleden
Hier het zelfde, ineens vanuit het niets en sinds een paar dagen ook drama met slapen terwijl dat voorheen nooit zo was. Wat blijkt, rond 18 maanden is er ook een slaapregressie waarbij verlatingsangst ook een ding zou zijn las ik. Dus hopelijk een korte fase waar we straks weer uit zijn.