14 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben na de zoveelste keer zelf zwaar overprikkeld ergens aankomen of thuiskomen door een krijsend meisje onderweg, een telefoonhouder gekocht voor aan de stoel voor haar. Dit was zo’n typisch voorbeeld wat ik voor het ouderschap had bedacht nooit te doen. Nou.. beste aankoop ooit. Bumba to the rescue! 🙋🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op F-8

Wij hebben na de zoveelste keer zelf zwaar overprikkeld ergens aankomen of ...
Bumba to the rescue😂 same here!! Ons zoontje heeft vanaf het begin af aan een langere autorit niet leuk gevonden (lees: tussen de 20 a 45 minuten!) Hier ook op een geven moment een filmpje opgezet. Iets waar ik echt op tegen was. Maar.... een moeder vol stress achter het stuur omdat m'n kind helemaal over de toeren is! Niet heel veilig denk ik?... Dus hier ook!! Goeie uitvinding

één jaar geleden

Reactie op F-8

Wij hebben na de zoveelste keer zelf zwaar overprikkeld ergens aankomen of ...
Mag ik vragen welke je hebt gekocht? Hier nog een onrustige baby in de autoooo😂

één jaar geleden

Reactie op Mvonk18

Mag ik vragen welke je hebt gekocht? Hier nog een onrustige baby in de auto ...
Ik weet niet welke precies, mijn vriend regelt hier altijd de gadgets 😉 hij lijkt in ieder geval hierop: https://www.smartphonehoesjes.nl/zwart-backseat-car-mount.html?utm_source=google&utm_medium=shopping_organic&utm_campaign=shopping_feed&utm_content=6953156261358&gclid=EAIaIQobChMIhK_O9syf_AIVVPZ3Ch1P_ACMEAQYDCABEgKv_PD_BwE

één jaar geleden

Iemand nog tips? Wij gaan eind deze maand naar Oostenrijk en moeten zo'n 12 uur rijden, dus wil graag wat speelgoed halen voor in de auto.

één jaar geleden

Heb laatst in de auto 2 uur gereden met een dreumes. Heb op de stoel naast mij verschillende speeltjes neergelegd zoals een boekje, beestjes enzovoorts. Elke keer dat hij een beetje verveeld werd heb ik hem iets nieuws aangereikt, werkte erg goed

één jaar geleden

Heb op marktplaats van vtech mijn 100 eerste woordjes voor een paar euro. Is hier een Hit voor in de auto

één jaar geleden

Ons zoontje vermaakt zich echt al tijden met deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/fidget-toys-octopus-spinner-mood-spinner-pop-it-spinner-fidget-spinner-wit-nieuw/9300000052585523/?Referrer=ADVNLGOO002027&gclid=CjwKCAiA85efBhBbEiwAD7oLQKIXOH2xk-kW-fKyoioYQPBibhAYnKomKdmZJDfDZZYO1mW4BVBDexoC77AQAvD_BwE Een half jaar geleden al, toen vooral door het te draaien en nu door die dopjes steeds in en terug te duwen. Bij blokker hadden ze hem destijds voor 5 euro.

één jaar geleden

Reactie op Marjolein1510

Ons zoontje vermaakt zich echt al tijden met deze: https://www.bol.com/nl/ ...
Zie soortgelijke nu ook bij de primark voor 2 euro op de site staan.

één jaar geleden

Ons zoontje vindt boekjes heerlijk dus meestal een boekje in de auto. Hij brabbelt er dan ook bij en ik praat dan wat terug tegen hem. Kaartjes doen het hier ook goed, verjaardagskaartjes, geboorte etc we houden ze allemaal bij en hij vindt het leuk om naar te kijken en open en dicht te doen. We hebben ook zo een spiegel in de auto dus hij kan zichzelf zien zitten, hij lacht en praat ook vaak tegen zichzelf dus dat blijft ook voorlopig hangen. Ik probeer als hij speelgoed in de auto beu is ook om hem alert te maken op de omgeving: kijk wat een grote vrachtwagen, zie je de bomen? ,… en merk dat hij ook steeds vaker gewoon rustig naar buiten kijkt. Muziek is ook leuk, ik zing dan wat mee, als ik voor een rood licht sta te wachten zwier ik wat met men armen of klets ik op men bovenbenen op de maat van de muziek en hij doet dat dan na, heel schattig!

één jaar geleden

Dit is me hier een hit! Had het gekocht voor onze vliegreis afgelopen week. Het slingerde ook regelmatig om het zwembad rond waardoor meerdere kindjes er mee ging spelen en alle ouders vroegen waar we dit hadden gekocht, omdat ze hun kindje nog nooit zo lang geconcentreerd hadden zien spelen met iets. 😅 https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0B5SZRJSJ?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_image

één jaar geleden

Reactie op F-8

Dit is me hier een hit! Had het gekocht voor onze vliegreis afgelopen week. ...
Wow dit ga ik kopen!! Speelgoed wat ik vast kan maken is eigenlijk te kinderachtig geworden en de rest ligt in 1 minuut op de grond. Hopelijk geeft dit wat afleiding. Ziet er leuk uit!

één jaar geleden

Ik heb 'm ook alleen van Bol.com dus veel te veel betaald zie ik nu 🤪

één jaar geleden

Reactie op Joy2017

Heb op marktplaats van vtech mijn 100 eerste woordjes voor een paar euro. I ...
Goeie, gelijk besteld! Moeten volgende week weer naar Nederland reizen en dat is ongeveer 8 uur. Heb al een hoesje voor mn telefoon voor filmpjes.