9 Reacties

4 jaar geleden

Ik had in de paasvakantie het onderstel en de maxi cosi mee. Mocht beide in een zak voor op het vliegtuig en pastte goed. Wij kregen die zak.

4 jaar geleden

Hi! Welk merk heb je? Wij zijn onlangs naar Cura莽ao gevlogen en hebben onze kinderwagen in de bugaboo koffer ingecheckt. Onze kleine is nu 7mnd en kan ook nog niet zelfstandig zitten.

4 jaar geleden

Ik ben in de meivakantie gevlogen met een easywalker harvey bestaat uit 2 delen (onderstel en zitgedeelte). We zijn hiermee tot aan de gate gelopen, daar moesten we het onderstel inklappen en konden we beide delen gewoon meegeven. Toen we uit het vliegtuig kwamen stond de wagen bij de slurf weer klaar. Ging perfect!

4 jaar geleden

Wij mochten beide stukken ook tot aan de gate meenemen.

4 jaar geleden

Reactie op Cara-D

Hi! Welk merk heb je? Wij zijn onlangs naar Cura莽ao gevlogen en hebben onze ...
Hoe ben je zelf naar de gate gelopen met de kleine ? In de draagzak ? 馃檪

4 jaar geleden

Wij zijn onlangs met Ryanair naar Griekenland gevlogen. Bugaboo (2delen) mocht gewoon mee tot aan de gate en ging daar in het bagageruim. Op het vliegveld kregen we hem terug op de bagageband.

4 jaar geleden

Reactie op RomyS

Wij zijn onlangs met Ryanair naar Griekenland gevlogen. Bugaboo (2delen) mo ...
Kregen jullie hem nog netjes terug hihi ik ben bang dat ze er slordig mee omgaan .. 馃檲馃槄

4 jaar geleden

Reactie op kimmiex

Hoe ben je zelf naar de gate gelopen met de kleine ? In de draagzak ? 馃檪
Yess draagzak en maxi cosy

4 jaar geleden

Wij zitten nu in Kroati毛 met EasyJet. Mochten hem tot aan de gate mee. Daar in een zak gedaan. Ging als laatste het ruim is. Werd er ook als eerste weer uitgehaald en aan ons gegeven toen we net uit het vliegtuig stapte. Ging prima! Hebben een Easywalker Harvey 2 die kan uit elkaar. Maar we mochten ook een niet uitklapbare kinderwagen mee.