7 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben een geluiddempende koptelefoon welke (als het goed is) ook beschermt tegen de druk in de oortjes. Bij ons beviel het heel goed vorig jaar in het vliegtuig omdat hij er lekker rustig van werd en uiteindelijk even heeft geslapen.
Evt speelgoed meenemen wat hij nog niet kent zodat hij makkelijk afgeleid is, of gewoon lekker een filmpie op je telefoon of tablet.
Iets te eten meenemen waar hij even mee bezig is 😊
Verder gewoon niet te gestresst gaan doen, komt helemaal goed 👍🏼
één jaar geleden
- Drinkt hij nog wel eens uit de borst of uit een flesje? Dit zou ik meenemen tegen de druk op de oortjes tijdens het opstijgen/dalen.
- Snacks. All the snacks. Makkelijk fruit, brood, knijpfruit, krackers etc. Was ze hier altijd weer even zoet mee.
- Vochtige doekjes + droge doeken. Handig voor alles wat vies wordt.
- zoals al gezegd werd: iets om mee te spelen wat hij nog niet kent. Dit kan ook iets randoms zijn wat je bij je hebt dat geen speelgoed is
- Handige kleine buggy of draagzak?
- Filmpjes voor op je telefoon downloaden (bv Netflix)? Als ik het even zat was, vond ik dit nog chill in te kunnen zetten. Het is een short-term-day 😉
Heel veel plezier! 🥰
één jaar geleden
Reactie op Sisiboy
Dank je voor de tips and tricks! Ik geef nog borstvoeding, mijn zoon is bin ...
Oh dat is super fijn! Ik gaf nog borstvoeding toen we vlogen rond 1 jaar, was zo handig! Ze heeft geen last gehad van haar oortjes en viel na het opstijgen en de voeding lekker in slaap ☺️
één jaar geleden
Reactie op Sisiboy
Mag ik weten welke koptelefoon jullie gebruiken? Ik heb de alpine muffy
Ja die hebben wij ook. Ik deed hem dan bij mijn zoontje op en de slaapzak aan zodat hij een beetje één slaapassociatie zou krijgen (wij vlogen ook in de avond) en gaf hem de borst. Hij sliep direct 😁 sowieso vind ik die koptelefoon ideaal, hij kon zich daardoor veel makkelijker afsluiten van alles aangezien het al zoveel geluiden/prikkels zijn 😉
één jaar geleden
Wij hadden wat mini boekjes en speelgoed ingepakt, zodat ze zoet ging zijn met uitpakken en daarna met de spullen zelf. Uiteindelijk weer thuisgekomen met de ingepakte spulletjes, want de spuugzakjes, boekjes en kaarten in het vliegtuig waren veel interessanter 😂.
Wel een plek geboekt met extra beenruimte en dat was perfect, zat ze heerlijk op de grond te spelen.