21 Reacties

één jaar geleden

Wat maakt het niet veilig? Kan je dat niet gemakkelijk aanpassen? Hier een eenpersoons vloerbed in haar kamertje, als het nodig is komt ze tussenin. Wij hebben ook een boxspring bed maar met maatregelen helemaal veilig, misschien is er iets makkelijks aan te passen waardoor het weer veilig is?

één jaar geleden

Wij hebben peuter hekjes om ons bed heen gezet. En een co-sleep ledikant aan mijn kant waar ik haar inleg na het voeden.

één jaar geleden

Wij hebben ook een bedhekje aan 1 kant van het bed, hebben een boxspring met topper. Zodra onze dochter het nodig heeft bij 1 van ons te slapen gaat het bedhekje omhoog en vertrekt er 1 van ons naar boven. En dan ligt de kleine aan die kant (of op 1 van ons). Dat we beide in bed liggen met de kleine lukt mij niet, dan slaap ik niet, omdat ik dan van iedere beweging van m’n vriend wakker wordt.

één jaar geleden

Reactie op F-8

Wij hebben ook een bedhekje aan 1 kant van het bed, hebben een boxspring me ...
Wat handig! Welke hekje heb je?

één jaar geleden

Reactie op Lisavf

Wat handig! Welke hekje heb je?
https://www.amazon.nl/gp/product/B07SN5HC1C?ref_=pe_27501951_420426091_E_Asin_Title Werkt voor ons ideaal, omdat onze madame nogal beweeglijk is als ze bij ons ligt. Je kunt hem heel handig omhoog en laag klappen.

één jaar geleden

Reactie op F-8

https://www.amazon.nl/gp/product/B07SN5HC1C?ref_=pe_27501951_420426091_E_As ...
Hier net zo! Ik ben bewust en onbewust de hele nacht aan het voelen waar hij ligt 🤭🤦🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Lisavf

Hier net zo! Ik ben bewust en onbewust de hele nacht aan het voelen waar hi ...
Haha ja met zo n hekje weet je in ieder geval dat ze er niet uit kukelt 🙈

één jaar geleden

Reactie op F-8

Haha ja met zo n hekje weet je in ieder geval dat ze er niet uit kukelt 🙈
Moet toegeven dat dat hier wel eens gebeurd is 🫢

één jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Wat maakt het niet veilig? Kan je dat niet gemakkelijk aanpassen? Hier een ...
Nouja eigenlijk is het meer de “regels” waarin ik lees dat het niet veilig is. Wij slapen er eigenlijk wel prima op, in de nacht ligt ie vrij stil. Maar hij is een keer uit bed gevallen #loedermoeder🫣, toen we niet sliepen maar met zijn drietjes op t bed gek deden en beide misgrepen. Dus mocht er nog een keer iets gebeuren zou ik me wel schuldig voelen.

één jaar geleden

Reactie op Kattenmeisje

Nouja eigenlijk is het meer de “regels” waarin ik lees dat het niet veilig ...
Aii dat is schrikken ja. Hier ook eens gevallen, gewoon overdag toen we niet sliepen maar speelden ☹️. Je kan de onveiligheid oplossen door bijvoorbeeld je matras op de grond te leggen als ‘vloerbed’ proef. Dan is de ‘val’ heel laag. Of, zoals eerder genoemd een bedhekje bij het voeteneinde als hij tussenin ligt.

één jaar geleden

Zijn er mensen die een vloerbed hebben voor een kindje dat alleen op een kamer slaapt?

één jaar geleden

Reactie op Zopa

Zijn er mensen die een vloerbed hebben voor een kindje dat alleen op een ka ...
Onze dochter heeft een vloerbed op haar eigen kamer ja 😊!

één jaar geleden

Vraagje over dat bedhek als ze gaan staan kukkelen ze er dan niet uit of is het echt om het rollen tegen te gaan ik heb me bed nu tegen de muur gezet zodat ze er aan die kant niet uit kan rollen maar zit nog beetje met de achterkant

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Vraagje over dat bedhek als ze gaan staan kukkelen ze er dan niet uit of is ...
Een van de redenen om geen bedhekje te kopen was inderdaad dat ik las dat als ze kunnen staan, ze eroverheen kunnen klimmen en de val dan nog hoger wordt.. dus weet niet of ik het echt een hele handige oplossing vindt. Voor puur rollen in de nacht wel.. vind t ook lastig.

één jaar geleden

Ja mijn bed is al best hoog dus dat is geen goed idee maar ga zelf wel ff wat maken met haar ouwe ledikant

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Vraagje over dat bedhek als ze gaan staan kukkelen ze er dan niet uit of is ...
Wij hebben nog een co-sleeper ledikant (Ikea DIY). Maar ze schoof als een rups wel eens in de nacht er langs en dan viel ze van het bed. Is 3x gebeurd, toen dacht ik dan maar hekjes. Als ze wakker is en in haar ledikant speelt gaat ze vrijwel nooit naar de hekjes. Daar zitten ook mijn benen dus ik voel het vaak wel gebeuren. Als ze wakker is slaap ik toch lichter.

één jaar geleden

De hekjes zijn ook niet extreem hoog omdat wij een dik matras hebben. Maar genoeg om het rupsen tegen te gaan.

één jaar geleden

Onze dochter heeft een vloerbed op haar eigen kamer ja 😊!
En dat lukt helemaal goed? Ik zou het graag proberen, maar mijn vriend is niet helemaal overtuigd.

één jaar geleden

Reactie op Zopa

En dat lukt helemaal goed? Ik zou het graag proberen, maar mijn vriend is n ...
Ja! Echt top. Ik vind het zo fijn met voeden/bij liggen en makkelijk weg rollen als ze slaapt en ik merk hier dat ze de ruimte om te rollen fijn vindt. Soms eindigt ze wel lekker in het hoekje (hebben een bedframe met een hoger hekje bij het hoofdeinde). Haar kamer is helemaal veilig gemaakt voor als ze op onderzoek uit gaat maar tot mn verbazing is ze gewoon nog nooit uit het bed gegaan 😂 Waar is hij niet overtuigd over 😇?

één jaar geleden

Ja! Echt top. Ik vind het zo fijn met voeden/bij liggen en makkelijk weg ro ...
Hij denkt dat er niet meer zal geslapen worden dan...