8 Reacties

3 jaar geleden

Wat grappig die kijk ik ook allemaal ! Super leuk vind t heerlijk om er na te kijken. Ik volg even mee :)

3 jaar geleden

Ik kijk zelf regelmatig MyBestSelf. Erg leuke mama die af en toe ook tips geeft qua speelgoed etc (ook veel montessori, wat ik erg leuk vind).

3 jaar geleden

Geen vlogger maar Laura Ponticorvo op instagram deelt veel over het moederschap met haar docchtertje (die is van september 2021 ivm vroeggeboorte) Nienke plas heeft een zoontje die iets voorloopt op onze kindjes hier.. Verder hoor ik altijd veel over de Bellingas (als ik t goed schrijf)

3 jaar geleden

Reactie op Smoezie

Geen vlogger maar Laura Ponticorvo op instagram deelt veel over het moeders ...
Laura vlogt ook ! Super leuk :)

3 jaar geleden

Op Instagram volg ik mama.lotje met veel plezier! Ze is heel open en eerlijk over moederschap en alles eromheen. Vind het vooral heel fijn te zien dat de dingen die ze soms bespreekt en laat zien een feest der herkenning zijn.馃槍

3 jaar geleden

Michelle Bollen

3 jaar geleden

Optima Vita heeft een dochter van ruim een jaar. Maar die brengt ze sinds kort niet meer in beeld, dus dat is dan wel een stukje saaier.

3 jaar geleden

Laura Ponticorvo heeft ook een dochter van begin sept 2021 maar daar word ik nogal zenuwachtig van als ik daar hele vlogs naar moet kijken, zo hysterisch als ze kan zijn 馃ぃ. Ook belicht ze alleen maar hoe super leuk het moederschap is, daar kan ik me niet altijd in vinden. Maar wel een grappig, wijs kind heeft ze! Sarah Rebecca heeft een dochter van 2,5 en een dochter van bijna 4 maanden. Zit er dus net tussenin maar zij is wel van het eerlijk delen hoe het moederschap haar afgaat, dus dat vind ik wel fijn om naar te kijken.