15 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb bij de Hunkemöller voedings bh’s gekocht 90E en zitten heerlijk! Heb er nu 2 maar denk dat ik er toch nog 1 bij ga kopen

4 jaar geleden

Reactie op moederuil

Ik heb bij de Hunkemöller voedings bh’s gekocht 90E en zitten heerlijk! Heb ...
Heb je die online besteld? Of wezen passen in de winkel?

4 jaar geleden

Reactie op MJGo

Heb je die online besteld? Of wezen passen in de winkel?
Online.. in de winkel hadden ze geen voedingsbh’s

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde, maar dan met cupmaat G of zelfs H momenteel.. De normale winkels gaan niet tot deze maat en alles is online en zit je met retourkosten. Ik wacht tot de kraamweek met voedingsbh's kopen. Dan weet ik goed welke maat ik moet kopen en of bv überhaupt lukt

4 jaar geleden

Ik heb er 1 van prima donna, prijzig maar zit heel goed

4 jaar geleden

Reactie op Leen1989

Ik heb hetzelfde, maar dan met cupmaat G of zelfs H momenteel.. De normale ...
Ja zat ik ook te denken om te wachten maar weet niet of ik dan zin heb om er achter aan te gaan mocht ik hem wel nodig hebben….. dus wilde graag weten waar ze stevige voedingsbh voor grote hangende borsten hebben 😊😊

4 jaar geleden

Reactie op Vlyntje

Ik heb er 1 van prima donna, prijzig maar zit heel goed
Ga ik daar ook eens kijken, dank voor de tip

4 jaar geleden

Het merk Anita heeft ook fijne voedignsbh's, die had ik "vroeger" nu ook een gekke maat (70F...voor de zwangerschap dan)

4 jaar geleden

Reactie op Mamavan5_1986

Het merk Anita heeft ook fijne voedignsbh's, die had ik "vroeger" nu ook ee ...
Dank ga ik daar ook kijken. Tot nu toe nog niet echt iets gevonden wat me aanspreekt…..

4 jaar geleden

Bij mijn eerste kindje heeft de vroedvrouw me aangeraden om een kleine maand te wachten om de "goede" bh's te kopen, dit om te zien wat mijn maat ging zijn. Ik vond het een goede tip, in het begin kan je maat écht variëren en ik zelf kon gewoon niets te strak verdragen in het begin. Daarna wel meerdere exemplaren op zalando besteld om iets uit te kiezen. Als een "tussenoptie" vind ik de bh's van h&m leuk. Vrij basic maar nog niet super lelijk ;) en ze bieden redelijk wat steun. Ik ben van plan om nu hiermee te starten en achteraf kijk ik evt. voor iets anders.

4 jaar geleden

Reactie op Ania87

Bij mijn eerste kindje heeft de vroedvrouw me aangeraden om een kleine maan ...
Dat is inderdaad slim, maar het nadeel van grote maten is dat ze die niet in de standaard winkels verkopen en je dus gelijk aan de dure merken zit. Ik kan voor een gewone bh nog net bij de Hunkemoller terecht, maar voor een voedingsbh helaas al niet meer

4 jaar geleden

Reactie op Ania87

Bij mijn eerste kindje heeft de vroedvrouw me aangeraden om een kleine maan ...
Slim idee, maar omdat mijn borsten groot en hangen is het gewoon lastig een geschikte bh te vinden die mij steun gaat geven. Voor nu draag ik de sport bh van de Hema en die zit goed, geeft steun en sluit mooi aan, aan de voorkant (want dat vind ik belangrijk, ze moeten er niet uit vallen :)) Maar een voedingsbh…… ik weet het gewoon niet, al 4 verschillende in huis gehad maar elke keer zit het niet lekker en zodra ik hem aan 1 kant open maak krijg ik mijn borst er niet meer goed in….. Ik zit er ook aan te denken om een borstverkleining te doen maar dat word dan pas over een jaar….. of nog later…..

4 jaar geleden

Reactie op MJGo

Slim idee, maar omdat mijn borsten groot en hangen is het gewoon lastig een ...
Heb je op zalando gekeken? Daar hebben ze soms wat keuze... Ik vond het trouwens makkelijker om online iets te bestellen en op het gemak thuis alles te proberen. Na drie exemplaren deden mijn borsten gewoon pijn dus een winkelbezoek was alvast geen optie voor mij...

4 jaar geleden

Reactie op Ania87

Heb je op zalando gekeken? Daar hebben ze soms wat keuze... Ik vond het tr ...
Ik ga daar ook nog maar eens kijken…. Ik blijf zoeken en geef de moed niet op….. en anders word het wat als ik borstvoeding ga geven….. Alles uit en daarna alles weer aan :) Zo clipje werkt wel handiger lijkt mij:)

4 jaar geleden

Heb er laatst 3 bij de prenatal gehaald, daar hebben ze nu een actie 2+1 gratis 😉. En kon er met 90E gewoon terecht, normaal heb ik 75F, maar door m'n buik is m'n omvang enorm gegroeid 😅