8 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou er dan voor de gein een paar wasknijpers in doen voor op zijn neus tijdens het verschonen 😉

4 jaar geleden

Reactie op Marcha24

Ik zou er dan voor de gein een paar wasknijpers in doen voor op zijn neus t ...
Hilarisch! Dit ga ik er zeker aan toevoegen! Ook omdat hij wel eens zegt, als ik weet dat jij bijna weer thuis bent doe ik zijn luier weer dicht😂 dit deed zijn vader namelijk vroeger🥺😂

4 jaar geleden

Ik herken je gedachten. Als wij cadeautjes krijgen laat ik het mijn vriend ook altijd open maken. Ik volg ook even want ik vind het een leuk idee om voor hem ook een pakket samen te stellen.

4 jaar geleden

Ik heb mijn man voor vaderdag al een boek gegeven met 'papa ik vind je lief' van een beertje, ik vond hem zo lief! Misschien zoiets erbij in of een romper met leuke tekst?

4 jaar geleden

Reactie op Marwie

Ik heb mijn man voor vaderdag al een boek gegeven met 'papa ik vind je lief ...
Ja ik heb hem deze ook gegeven, viel echt goed in de smaak. Zo’n lief boek ❤️

4 jaar geleden

Het boekje: help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Die heb ik mijn vriend een paar maanden terug gegeven. Is heel leuk in mannentaal omschreven en toch beetje voorbereiding op wat er komen gaat!

4 jaar geleden

ik had voor vaderdag een heel pakketje samengesteld met een draagzak, slabbetjes met erop;' awesome just like my daddy' van de hema en matching sokken van happy socks, dus sokken voor hem en sokken voor de kleine, echt te schattig! hij vond het ook echt leuk zon pakketje te krijgen. ik denk alleen al dat je er moeite in steekt om zoiets te doen zal hem super blij maken :)

4 jaar geleden

Ik heb met vaderdag een box samengesteld met daarin het dinnersetje van op de foto, een tshirt voor de baby en bijpassende voor de papa van jbc, een body en mutsje met de naam erop en een leesboekje over de liefste papa :)