Hi!
Ik ben ben benieuwd:
-hoe vaak zien jullie je schoonouders, schoonzussen en/of schoonbroers? ( aan de kant van je partner)?
- hebben jullie een goede band, en zo nee: gaan jullie naar alle verjaardagen of ga je ook regelmatig niet omdat je daar gevoelsmatig geen zin in hebt?
-vinden jullie dat bij gelegenheden zoals Pasen of Sinterklaas, als schoonzus/broer vraagt hier iets samen te doen, je kan weigeren en aangeven dat je hier geen zin in hebt?
Hier een hele lastige situatie: ik zie zo op tegen mn schoonzus.. en nee, wordt niet beter. Ik kan nu al op zien tegen een verjaardag wat over 4 weken pas is…. Ik ga al niet naar alle verjaardagen. Maar die spanning voelt ons kindje ook.. dus ik sla niet alles over. Maar ik kan er nu al wel tegen opzien als ze bijv met Pasen vragen of we willen brunchen. Mijn familie is gewoon lekker van de vrijheid blijheid. Heb met mijn eigen fam een goede band! Het is niet dat we schoonfam continu zien, we spreken nooit zo af zegmaar. Schoonouders zie ik wel vaker ivm oppasdag en dat is helemaal prima en heb ik geen moeite mee! Los van verjaardagen en sommige gelegenheden. Herkenbaar? Hoe gaan jullie hiermee om?☺️ Ik zie mn schoonzus gemiddeld 8-10 keer per jaar denk ik. Vinden jullie dit meevallen en maak ik het te groot?