11 Reacties
één jaar geleden
Oh leuk om hier over na te denken 😍. Wat me nu te binnen schiet:
- straks oud genoeg zijn om Disney/teken films te kijken. Lekker af en toe filmavond met een dekentje en wat lekkers
- met verjaardag mogen bepalen wat ze die avond wil eten
- gezelschapsspelletjes doen
- eigen ‘rituelen’ als gezin gaan ontwikkelen
- knutselen/kleuren
- samen de keuken in (de leertoren staat al klaar 😉)
- en stiekem de hoop dat ze een boekenworm wordt net zoals ik en dan vaak naar de bieb gaan samen
Mijn vriend heeft ook een droom voor straks 😂, hij is een ontzettende klim fanaat en hij kan niet wachten tot onze dochter ook de muur op mag. Duurt nog een jaar of 5 🤪.
En ergens vind ik het ook ‘spannend’ dat er misschien hele andere dingen zullen ontstaan die ik nu niet eens kan bedenken. Zo benieuwd straks naar wat haar interesses worden, alles is goed natuurlijk 😊
één jaar geleden
Leuke dit!
- samen "koffie" drinken, dus ik aan de cappuccino en hij een babychino bij een koffietentje.
-samen naar de bioscoop
-echt gesprekken voeren
-idd de zaterdagavond met bakje chips en natte haren op de bank
-dat hij mopjes gaat vertellen
-spelletjes doen
-dat hij in het weekend smorgens naar ons bed loopt en nog even bij ons komt liggen
één jaar geleden
Iedereen noemt al super leuke dingen! Waar ik ook direct aan moet denken, tenten bouwen met lakens enz, alle kussens en dekens erin en dan met een zaklamp boekjes lezen in de tent met iets lekkers erbij 🥰🥰
één jaar geleden
Ik sluit me echt aan bij alles! Zo leuk allemaal
Ik zie ons over 2 jaar zachtjes beneden de trap afgaan om te kijken wat Sinterklaas in zijn schoen heeft gestopt🥹😩🥰
één jaar geleden
-Samen het huis gezellig maken voor de feestdagen en seizoenen met knutsels
- samen koekjes bakken en versieren
- spelletjes spelen en dan vooral het moment dat je hem niet perse meer hoeft te laten winnen omdat hij het compleet snapt
- lekker stampen in de plassen en het bos in in de herfst
- samen papa verrassen op vaderdag en verjaardag
- zandkastelen bouwen op het strand
- i.p.v. hem kietelen dat hij ons kietelt
- sint gedichtjes maken met wat hulp
- hopelijk een ontmoeting met een toekomstig broertje of zusje
- bewust samen spelen met een vriendje en van die onderonsjes hebben met elkaar
- z'n eerste woordjes en zinnetjes, ongelooflijk dat hij zich dalijk echt kan uitdrukken
- mopjes vertellen of grapjes uithalen
- heel hard samen lachen om een boer of scheet op een heel verkeerd moment.
Ow en nog zoveel meer! Zoveel klein geluk💟