10 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik heb hem nog in de woonkamer boven zijn box hangen

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een herinneringendoos voor haar. Daar zit haar eigen geboortekaartje in inclusief alle kaartjes die wij ontvangen hebben als reactie daarop 鈽猴笍 geen inspo voor echt iets ophangen! Ik vond het zelf altijd leuk hoe mijn moeder dat deed; onze lijstjes met geboortekaartje hingen naast de kamer waar we sliepen.

茅茅n jaar geleden

Bij Kaartje2go, waar het geboortekaartje van mijn dochter vandaag komt, kon je een tegeltje van de voorkant laten drukken. Die staat nu op haar kamer

茅茅n jaar geleden

Hij staat nog steeds op een plank in onze woonkamer haha. Ik wil het kaartje sowieso met alle kanten (dus drie kaartjes) inlijsten met een passe-partout. En ik heb van mijn collega's een klein stoeltje ontvangen waar het kaartje op staat afgedrukt. Vond ik echt heel leuk, echt haar stoeltje!

茅茅n jaar geleden

Ik heb er een foto van gemaakt en af laten drukken op canvas. Staat op ons fotoplankje samen met 2 foto's

茅茅n jaar geleden

Hier staat hij ook nog steeds in een open kast in de woonkamer. Vind het nog te vroeg om hem al op te ruimen 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Wij hebben ook een herinnerings doos, hier zit dus ook haar geboorte kaartje in. En we hadden als cadeau een "baby art " gekregen. Hierin zit haar voet en hand afdruk vanaf haar geboorte samen met haar geboorte kaartje ( zie voorbeeld )

茅茅n jaar geleden

voor haar eerste verjaardag heeft onze dochter een stoeltje van opa en oma gekregen met daar de voorkant van het geboortekaartje op gedrukt. echt super leuk en nog praktisch ook

茅茅n jaar geleden

Wat een leuke idee毛n!! 馃槏 dank voor de inspiratie 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Ik heb het verwerkt in een fotolijsten (die dikke van ikea) wij hadden er namelijk ook een houten puzzeltje bij en ook het doop bedankje staat er leuk bij. De achterkant van het fotolijstje geplakt met behang wat over was vanuit zijn kamertje