11 Reacties

9 maanden geleden

volg graag mee

9 maanden geleden

Wij hebben net zo'n verkoudheid achter de rug. Wij hebben haar uiteindelijk tussen ons in laten slapen omdat het steeds paniek was als ze wakker werd door het hoesten. Misschien een zetpil paracetamol?

9 maanden geleden

Reactie op Zonnetje87

Wij hebben net zo'n verkoudheid achter de rug. Wij hebben haar uiteindelijk ...
Dat doen we uiteindelijk ‘s nachts maar dat vindt ze echt vreselijk. Voor het slapen geven we sinaasspril maar die pakt ze snachts helaas niet. Mag ik vragen hoe lang bij jullie de nachten hebben geduurd?

9 maanden geleden

Reactie op TG-

Dat doen we uiteindelijk ‘s nachts maar dat vindt ze echt vreselijk. Voor h ...
pff ik geloof dat we 3 van zulke nachten hebben gehad voordat het beter werd. Hoelang is het bij jullie nu bezig?

9 maanden geleden

Reactie op Zonnetje87

pff ik geloof dat we 3 van zulke nachten hebben gehad voordat het beter wer ...
Vorige week was ze qua gedragd best pittig, snel jengelen. Dit weekend verkouden en koorts dat ze snachts wakker werd. Dit wordt de 3e nacht dat ze zo hoest en dat we een zetpil moeten zetten…. Hopen dat dit de piek was en dat het vanaf nu wat minder wordt

9 maanden geleden

Reactie op TG-

Vorige week was ze qua gedragd best pittig, snel jengelen. Dit weekend verk ...
Ik hoop het ook voor jullie. Het zijn pittige nachten voor jullie allemaal.

9 maanden geleden

heb je haar bedhoofd en beetje verhoogt ik heb en paar boeken onder haar ledikant poten gezet en dat lijkt wel te helpen en neuspray met zout oplossing

9 maanden geleden

Reactie op Lou1986

heb je haar bedhoofd en beetje verhoogt ik heb en paar boeken onder haar le ...
Dat bedje is inderdaad wel een ideetje dankjewel! Ik heb dat nooit gedaan omdat ze altijd alle kanten op lag in bed maar nu ze een hoofdkussen heeft is dat gelukkig niet meer. Neusspray hebben we staan maar ook met geen mogelijkheid te gebruiken.. 😅 ze heeft alles door

9 maanden geleden

Reactie op TG-

Dat bedje is inderdaad wel een ideetje dankjewel! Ik heb dat nooit gedaan o ...
haha ik doe het alleen vertelde haar elke x dat haar neusje dan beter werd en deed het eerst bij mezelf voor ze mogen het door hebben en je kan haar ook zelf 1 x laten sprayen

9 maanden geleden

Onze dochter had dit ook. Nachtelang heel heftig hoesten. Vanalles geprobeerd. Wij hebben toen een luchtbevochtiger aangeschaft en meteen de eerste nacht lekker rustig geslapen en niet meer gehoest in de nacht.