13 Reacties

3 jaar geleden

Ons zoontje is nu 10 maand en ik heb hem vorige maand weg gedaan. We zijn verhuisd en hebben hem gewoon niet opnieuw gezet omdat hij er toch niet graag in zat. Hebben nu een leuke speelhoek in de plaats gemaakt.

3 jaar geleden

Ik zou gewoon je gevoel volgen! Ik wilde de box in de eerste instantie snel weg hebben want vond het ook sneu om baby's die willen bewegen vast te houden. Maar mijn dochtertje vindt het helemaal lekker. Zit ze op haar gemakje met haar speeltjes 🫣 dus die blijft nog maar eventjes haha.

3 jaar geleden

Ons zoontje (9,5 maand) vind het nog heerlijk in de box. Laat hem staan totdat hij het niet leuk meer vind. Denk dat dat voor iedereen anders is. Als je hem toch niet meer gebruikt kan je hem net zo goed weg doen..

3 jaar geleden

Wij hebben hem toevallig vorige week opgeruimd. Als we ons zoontje erin zetten was hij meteen boos. Sinds hij het staan en cruisen heeft ontdekt wilt hij niks anders meer

3 jaar geleden

Die van ons staat sinds afgelopen week op marktplaats, tot hij verkocht is blijft hij staan. Maar hij wordt nu gebruikt voor opslag 🤣

3 jaar geleden

Fijn, dat er meerdere zijn die de box weg hebben gedaan. Helaas speelt zij er niet rustig in. Dus ik ga mooi daar haar speel/knuffel hoekje maken.

3 jaar geleden

Die van ons hebben we al weg gedaan toen kleintje 6 maand was. En toen zat hij er al een poosje niet in. Bij al onze oudere kids ook telkens de box weggedaan met zo’n 6 maand. Tegen die tijd lagen ze zo te draaien en doen dat ze steeds met de beentjes tussen de spijlen kwamen en daarom piepten. Was meer een last dan een uitkomst.

3 jaar geleden

Ik twijfel ook erg. Ik zet haar er sochtends even in als ik ontbijt voor ons maak, dan vind ze het prima, kan ze even rustig wakker worden denk ik haha. Maar de rest van de dag hoef ik haar er ook echt niet in te zetten, ze is bijna 11 maanden. We hebben ook 2 honden lopen dus als ik naar de wc ga voor een grote boodschap dan zet ik haar er wel in (huilt ze wel even meestal) maar is voor de veiligheid. Dus helemaal weg doen wil ik eigenlijk ook weer niet maar hij staat me in de weg😂

3 jaar geleden

Zelfde Verhaal hier, ik gebruikt de box nog wel eens zeldzaam maar manlief zet haar nooit erin. Kleine meid Kruipt overigens nog niet, maar eigenlijk staat hij hier als opslag box en ligt haar speelgoed er in 😂

3 jaar geleden

Hier staat hij nog, ik vind het wel handig als ik echt even wat moet doen zonder dat ze heletijd aan me benen gaat staan. Ik doe hem weg zodra ze zonder steun kan lopen..

3 jaar geleden

Hier ook een opslag box😂 mij broertje krijgt in januari een kindje en gaat hem lenen, dus zal hier nog wel tot november december staan😟 Gebruik hem overigens nooit meer voor mijn dochter

3 jaar geleden

Hier de gewone box onder de overkapping gezet zodat ze ook daar in kan als we even buiten zitten. Verder voor in huis een grondbox aka Azkaban 😂 Zolang ik wissel met speelgoed en het elke dag weer beetje opruim vind ze het geweldig. Ze kan er zelf in of uit 90% van de tijd. Soms zit ze wel even er in met deurtje dicht geritst voor als ik bijvoorbeeld dweil of moet boven even wat spullen pakken zodat ze veilig is.

3 jaar geleden

Wij hebben die box al weg toen ze 6 m was.. onding