6 Reacties

één jaar geleden

dat ben ik allang😅 Sinds Mei heeft ze een peuter bedje met deken , toen was t ook steeds warm weer dus wou ze geen slaapzak aan. & nu krijg ik nog moeilijk haar een slaapzak aan 🙄

één jaar geleden

Ik durf het nog niet aan, mn kindje draait zo veel snachts, lijkt me nog geen goeie combi..? Vraag me af of mensen ervaring hebben met dreumes die alle hoeken van het bed zoekt versus een deken..?

één jaar geleden

Hier ook een dreumes die het hele bed onderzoekt. Slaapt hier ~maandje onder dekentje want trok steeds dr slaapzak uit. Ga elke avond even terug om deken over dr heen te leggen. Slaapt in korte pyjama maar als de nachten wat frisser worden krijgt ze lange pyjama aan of raam dicht.

één jaar geleden

Denk dat we in de herfst/winter overgaan op een dekbed, heb geen zin om nog een nieuwe winterslaapzak aan te schaffen haha

één jaar geleden

Reactie op LinaLina789

Ik durf het nog niet aan, mn kindje draait zo veel snachts, lijkt me nog ge ...
Exact doet onze dochter ook… ligt achterstevoren en op de kop de slaapzak is veilig en ze kan niet “stikken zeg maar ze slaapt ook prima in de slaapzak. En ligt nog in haar ledikant ( wordt bijna 2 in oktober) ze slaapt ook op de buik

één jaar geleden

Reactie op Oort

Exact doet onze dochter ook… ligt achterstevoren en op de kop de slaapzak i ...
Ja precies, en hier ook buik vooral! Ik wacht nog wel even, slaapzak kan nog prima🤭