9 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben zaterdag intake gehad met de kraamzorg. Zij raden aan de tas rond week 34 klaar te hebben 🤗

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 30 weken en vraag me hetzelfde af dus lees even mee. Verloskundige zegt dat je vluchttas pas hoeft klaar te zetten rond de tijd dat je met verlof gaat. Dus tussen de 34 en 36 weken

4 jaar geleden

Ik hou ook week 35/36 aan! 😊 Ik zet geen tas klaar, maar zo'n klein handbagage koffertje.. Vind ik veel handiger. Aan de ene kant doe ik alle spulletjes voor de kleine en de andere kant voor mij en m'n partner! Heb je alles direct mooi geordend 😁

4 jaar geleden

Hoeft volgens mij pas rond 36 weken inderdaad. Maar áls het je rust geeft, waarom niet eerder? Je kan ook in het ledikantje een deken/handdoek ofzo leggen, en daar je tas/koffer bovenop met alles wat je mee wil/moet nemen. Of zonder tas/koffer, maar wel dat je alles al klaar heb liggen. Ik ben nu nog bezig met de kamer verder afmaken, maar zodra ik daar klaar mee ben, leg ik ook zoveel mogelijk vast klaar. Maar ik ben van mezelf best chaotisch, en vergeet snel iets. Dus heb echt altijd genoeg tijd nodig om in te pakken, anders heb ik geen rust in m’n hoofd.

4 jaar geleden

Ik wil rond de 34 weken beginnen met het klaarleggen van de spullen/vluchtkoffer. Vind het fijn om dit klaar te hebben en een mooi iets om aan het begin van mijn vakantie+verlof te doen.

4 jaar geleden

Mijn verloskundige zei bij 30 weken is het verstandig om het klaar te hebben. Je weet nooit met een vroeggeboorte🤷🏽‍♀️ Ben zelf ook 30+2 en weet nog niet wnr verstandig

4 jaar geleden

Ik ben 31 weken nu maar heb grotendeels op een paar last minuut items zoals onze telefoon na het klaarstaan. Onze familie heeft hoofdzakelijk alleen vroeg geboortes gekend.

4 jaar geleden

Reactie op lindaa

Ik hou ook week 35/36 aan! 😊 Ik zet geen tas klaar, maar zo'n klein handba ...
Dat wilde ik ook gaan doen! Ik heb alleen nog geen leuk pakje die ik met de geboorte aan wil doen bij m’n kleine meid haha

4 jaar geleden

Wij gaan nu ook langzaam wat dingetjes pakken die erin moeten