8 Reacties

3 jaar geleden

Dat wordt gewoon met je salaris verrekend

3 jaar geleden

Reactie op Jeanine-25

Dat wordt gewoon met je salaris verrekend
Aah oke want mijn HR manager stuurde dit: je ontvangt je salaris en aanvullend de uitkering van ouderschapsverlof via het UWV.

3 jaar geleden

Denk dat je het beste het uwv kunt bellen hierover. Vaak wordt het gewoon met je salaris verrekend maar dit is zeker niet altijd het geval

3 jaar geleden

Het wordt achteraf in etappes betaald. Je werkgever kan jet 3x voor hele weken aanvragen. Bij mij is nu 3wk aangevraagd. (ik neem 12 x 1 dag op maar kon alleen in hele weken worden aangevraagd) Dat wordt deze maand op mijn loon ingehouden en dan krijg ik van uwv 3wk 70% uit betaald. Mijn werkgever heeft het 29-08 aangevraagd en kreeg 02-09 al een bevestiging en betaalspecificatie. Dus zal deze week wel betaald worden.

3 jaar geleden

Ik heb het al gehad. Krijg gewoon een gedeelte van m'n loon. Uwv regelt dit met mijn werkgever

3 jaar geleden

Reactie op JoycevanderZee

Aah oke want mijn HR manager stuurde dit: je ontvangt je salaris en aanvull ...
Zoveel (nieuwe) regelingen tegenwoordig. Denk inderdaad even aan HR vragen of UWV.

3 jaar geleden

Ik begreep van mijn werkgever (ziekenhuis) dat het achteraf uitbetaald wordt. Maar wellicht per werkgever anders!

3 jaar geleden

Hier 9 weken ouderschapsverlof aangevraagd en zou vanuit uwv betaald krijgen maar niks ontvangen. Ontving ik ineens van m'n werk deel van m'n salaris dus wss betaald uwv aan m'n werk e m'n werk dna weer aan mij