9 Reacties

één jaar geleden

Een rugzakje is sowieso altijd fijn voor reserve kleertjes enzo!

MOD

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft de volgende dingen op de opvang liggen - slaapzak - reserve kleding, rompers, sokken - knuffeltje - speen - fles heeft ie ook nog daar liggen. Durf eigenlijk niet te zeggen of ie nog een x melk drinkt daar of alleen water uit de 360 beker🤣 Wij hebben nog geen regenlaarzen oid op de opvang liggen.

één jaar geleden

Wij hebben niks op de opvang liggen, maar geven iedere week z'n rugzak mee (hij gaat ook maar 1x per week) Met daarin 2 spenen, fles, eventueel poedertoren, slaapzak, knuffel en reservekleren. Heb eigenlijk ook niet gehoord dat we nog iets extra's mee moeten nemen

één jaar geleden

Ik werk zelf in de kinderopvang. Wat ik heel fijn vind is als ouders idd reserve kleding meenemen (ook sokken), slaapzak/knuffel/speen. En ook af en toe checken of de reserve kleding überhaupt nog past 🙈 en verder alles wat de kleine nodig heeft. Als hij nog een fles krijgt dan ook een fles mee. Regenlaarzen is wel handig maar elke opvang is daar anders in. Is wel zonde als nieuwe schoentjes helemaal onder de modder komen door het buiten spelen, maar dat is aan ouders zelf. En label je spullen. Ik heb voor mijn zoontje toen zo’n setje van goedgemerkt besteld. Die stickers kan je op bekers en flessen enzo plakken, zaten ook kleding labels in die ik in z’n slaapzak heb gestreken. Voor de leidsters is dat wel heel fijn. Zat ook een label bij om aan zijn tas te hangen. Je kunt soms idd ook kiezen om bepaalde spullen daar te laten liggen.

één jaar geleden

Hier heeft ze vorig jaar met kerst dit rugzakje gekregen 😍 gaat elke dag mee met haar fles, flesje bv en evt wat reservekleding als ze die vorige keer vuil heeft gemaakt. https://studionoos.com/products/noos-mini-chunky-backpack?variant=39882669555900

één jaar geleden

Reactie op Lola21

Ik werk zelf in de kinderopvang. Wat ik heel fijn vind is als ouders idd re ...
Ohja die naam stickers van goedgemerkt hebben wij ook, super handig voor haar tasje en flesjes etc

één jaar geleden

Hangt 100% van je opvang af. Wij hebben wel een extra knuffeltje, speen en extra setje kleertjes liggen daar. Enige wat we dus echt aan moesten schaffen was een extra knuffel, maar dat is vooral omdat wij het niet steeds mee willen nemen. Flessen, melk etc hebben ze bij ons gewoon op de opvang. Regenlaarzen zijn bij ons geen must, bij vrienden van ons juist weer wel.

één jaar geleden

Hier wat warme (gevoerde) broekjes omdat vloer soms wat koud kan aanvoelen. En slofjes is wel fijn. Wij hebben alleen knuffeltje hoeven meegeven. Slaapzak, spenen, flessen, luiers hebben ze daar. Dus wat reservekleding en flesjes bv is enige wat ik meegeef in een stoer rugzakje Regenlaarsjes hoeft hier niet. Maar zit in een horizontale babygroep dus halen in de winter buiten naar binnen.

één jaar geleden

Slofjes!