67 Reacties

één jaar geleden

Ik trap wel af: Ik ben de was aan het vouwen voor de buis. Heb Netflix aan en ik kijk naar s3 van YOU. Was helemaal opnieuw begonnen toen het nieuwe seizoen erop stond. Straks misschien frisse neus halen met mijn dochter.

één jaar geleden

Ik zit op me werk .. helaas oeps .. om 3 uur ben ik klaar dan haal ik direct de kleine op om samen een boodschap te gaan doen

één jaar geleden

Reactie op LindseyHarriette

Ik zit op me werk .. helaas oeps .. om 3 uur ben ik klaar dan haal ik direc ...
Voor je het weet is zo 3 uur. Het is hier lekker weer dus dan is het super leuk om dat boodschapje te doen. Nog plannen voor de vakantie?

één jaar geleden

Ik zit thuis op de bank, ziek gemeld omdat ik sinds gisteren buikgriep heb 💩 het lijkt gelukkig ietsje beter te gaan nu alleen erge koppijn nog 😩

één jaar geleden

Reactie op Anney

Ik trap wel af: Ik ben de was aan het vouwen voor de buis. Heb Netflix aa ...
Heb het laatste seizoen deel 1 nu af en valt echt tegen vergeleken met de 1e seizoenen helaas 😝

één jaar geleden

Reactie op Anney

Voor je het weet is zo 3 uur. Het is hier lekker weer dus dan is het super ...
Ja gelukkig wel !! In mei gaan we 2 weekjes naar Zakynthos in augustus ben ik uitgerekend van ons 2 de meisje dus verder niet zo veel . En jij ?

één jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Ik zit thuis op de bank, ziek gemeld omdat ik sinds gisteren buikgriep heb ...
Oh nooo! Die buikgriep heerst en die heb ik ook gehad. Was 2 weken echt ellendig. Ik hoop dat het je kleine bespaard blijft 😩. Beterschap ❤️‍🩹

één jaar geleden

Zoontje ligt op bed. En ik zit een vlog te kijken van Julia Johanna. Even lekker niks :)

één jaar geleden

Ik zit thuis op de bank, ziek gemeld omdat ik sinds gisteren buikgriep heb ...
Vervelend!!! 👎🏼😕

één jaar geleden

Bezig aan een 12-u shift als verpleegkundige in het ziekenhuis 😊 dochtertje bij de onthaalmoeder, om 16u gaat mijn vriend haar halen en is het papa-dochter avondje 😃

één jaar geleden

Heb het laatste seizoen deel 1 nu af en valt echt tegen vergeleken met de 1 ...
😱😱 nooo! Ik heb ze nog niet gezien, maar deel 3 vind ik tot nu toe het leukste denk ik. Maar echt heel benieuwd, er zou toch nog een deel komen?

één jaar geleden

Reactie op Anney

Oh nooo! Die buikgriep heerst en die heb ik ook gehad. Was 2 weken echt ell ...
Dankje 🥰 het lijkt alleen sinds ik moeder ben alsof ik steeds degene ben die ziek is en mijn kleine juist niet, maar het denk ik wel een soort van meeneemt naar huis?🤣 Maargoed, liever ik dan hij🤎

één jaar geleden

Ik check even mijn telefoon tijdens de cooling down van mijn paard

één jaar geleden

Reactie op SilkeAmélie

Bezig aan een 12-u shift als verpleegkundige in het ziekenhuis 😊 dochtertj ...
Lange dienst zeg! Maar wel Lekker dat papa lekker een op een tijd heeft

één jaar geleden

Reactie op Thamar92

Ik check even mijn telefoon tijdens de cooling down van mijn paard
Hahahaha heerlijke foto

één jaar geleden

Reactie op Anney

Lange dienst zeg! Maar wel Lekker dat papa lekker een op een tijd heeft
Ja klopt maar ben het wel gewoon, ik werk 80% in 12-u systeem dus werk meestal maar 2 of maximum 3 dagen per week 😊 En de band tss papa en dochtertje wordt er echt hecht van!

één jaar geleden

Reactie op LindseyHarriette

Ja gelukkig wel !! In mei gaan we 2 weekjes naar Zakynthos in augustus ben ...
Heerlijk! Ik denk dat we dit jaar nergens heen gaan qua vakantie, we willen graag een huis kopen dus daar gaat even al ons spaargeld inzitten. Wel jammer want we zijn er wel echt aan toe. Misschien leuke uitstapjes. Ik overweeg een abonnement op de Efteling.

één jaar geleden

Hier een echt me-time dag, weekend heel het huis van onder tot boven gepoetst, 2 namiddagen bezoek ontvangen. Gezien ik een zware rugpatient ben dus helemaal KO nu. Gelukkig gisteren spaghetti gemaakt voor 2 dagen dus vandaag moet niets. Zoontje is ook eens naar de opvang terwijl ik vrij heb dus lekker rusten in bed en the walking dead kijken

één jaar geleden

Reactie op ZDaphne

Hier een echt me-time dag, weekend heel het huis van onder tot boven gepoet ...
Heerlijk 😍 1 van de beste series wat mij betreft. Toch fijn zo’n daggie zonder kind he 🤣 ik voel me ergens schuldig dat hij op de opvang is, maar toch fijn om even goed te kunnen rusten

één jaar geleden

Ik zit bij de huisarts, na een val heb ik waarschijnlijk weer een teen of middenvoetsbeentje gebroken 😅