67 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Ik zit thuis op de bank, ziek gemeld omdat ik sinds gisteren buikgriep heb ...
Beterschap

één jaar geleden

Reactie op Bosje02

Beterschap
Dankje, jij ook beterschap ❤️‍🩹 klinkt pijnlijk 🤒

één jaar geleden

Reactie op ZDaphne

Hier een echt me-time dag, weekend heel het huis van onder tot boven gepoet ...
Oh klinkt als een heerlijk dag zo. Ik heb ook lekker voor 2 dagen gekookt. Echt een cadeautje voor mezelf dat 🤣.

één jaar geleden

Lekker eten opwarmen van gisteren en dan lekker aanvallen. Mijn lievelings eten: roti kerrie rund❤️

één jaar geleden

Zitten pll ook o

één jaar geleden

Reactie op arw__

Zitten pll ook o
Zitten rusten en dochtertje aan haar melkflesje

één jaar geleden

Reactie op arw__

Zitten rusten en dochtertje aan haar melkflesje
Hahahaa ja ik kom dat er net niet uithalen. Hoe oud is je dochtertje 🤗?

één jaar geleden

De reünie van echte meisjes in de jungle aan het kijken 👏🏼 jammer dat het er alweer opzit 😆

één jaar geleden

De reünie van echte meisjes in de jungle aan het kijken 👏🏼 jammer dat het ...
Oh geweldig!! Ik heb hier zoo van genoten. Vond jij janice ook zo vreselijk? 🤣

één jaar geleden

Mijn dochter in slaap voeden met de borst 🤱🏼. Zometeen lekker douchen en dan serie kijken in een verschoond bed.

één jaar geleden

Reactie op Anney

Oh geweldig!! Ik heb hier zoo van genoten. Vond jij janice ook zo vreselij ...
Ik vond het ook 1 van de beste afleveringen🤣 Heb Janice altijd al een vreselijk mens gevonden, ben dan echt team Michella haha 😝

één jaar geleden

Ik ben aan het handletteren:) Dochter slaapt sinds 20.45. Daar eerst ruim een half uur naast gezeten. Nu dus wat leuks voor mezelf en mijn man is net naar boven gegaan, omdat de kleine weer begon te huilen. Dus ik mag nu thee zetten en ik pak een chocozoen voor mezelf haha.

één jaar geleden

De reünie van echte meisjes in de jungle aan het kijken 👏🏼 jammer dat het ...
Ik heb idd ook alles gekeken. Vond Janice ook vreselijk en Annebel lijkt heel lief maar in een eigen filmpje zei ze dat zij Bram benadert had en bij de reünie had Bram haar zogenaamd benaderd. Die kan dus ook glashard liegen.

één jaar geleden

Reactie op Thamar92

Ik heb idd ook alles gekeken. Vond Janice ook vreselijk en Annebel lijkt he ...
JANICE is echt een afschuwelijk mens. Had nooit verwacht dat ik Michella juist leuk zou vinden. Ik was echt geschrokken van Channa haar bazerige gedrag en ik vond het leuk om Lena te zien als iets anders dan een only fans babe. Ze kwam zo volwassen en serieus over. Diva vraag ik me af of dat echt haar stem is. En degene die gewonnen heeft is het echt gegund leuke meid! Ik ga vanavond oom de reünie kijken. Hahaha Ohja en annebel vond ik vanaf dag 1 heel nep en gemaakt over komen en Fabiola heeft mij positief verrast.

één jaar geleden

Ik zit in de auto om boodschappen te doen, daarna mijn dochter ophalen bij m’n moeder.

één jaar geleden

Languit op de bank teen mom kijken. (Alles al tig keer gezien maar blijft heerlijk sompel zonder na te hoeven denken) Dochter op bed. Overal speelgoed maar met mezelf afgesproken. Ik ruim 1x per dag op. Vriend in Amsterdam voor toelatingsgesprek defensie. Dus 2 dagen alleen

één jaar geleden

Reactie op Anney

JANICE is echt een afschuwelijk mens. Had nooit verwacht dat ik Michella ju ...
Nou ik deel precies dezelfde mening 😂 wat ik nog toe wil voegen is dat iedereen Jill leuk vond maar ikke eigenlijk niet heel erg, wel een beetje het idee dat ze graag leuk gevonden wil worden en die tranen over onzekerheid kwamen wat mij betreft wat nep over. Fabiola echt geniaal terwijl ik die normaal echt heel irritant vind 🤪 Veel plezier met het kijken van de reünie want het was heerlijk om naar te kijken 😝

één jaar geleden

Op de bank, beetje tv kijken en thee drinken, soms even tussendoor wat opruimen😅 kleine slaapt 🥰

één jaar geleden

Reactie op Anney

JANICE is echt een afschuwelijk mens. Had nooit verwacht dat ik Michella ju ...
Ja eens idd hoor. Al vond ik Jill opzich wel leuk, volgens mij wel een redelijk zacht persoon. Ik jank ook altijd snel maar laat kaas niet van m'n brood eten en word dan toch heel fel uiteindelijk. Michella mag wel toontje lager maar ze is wel eerlijk en dat waardeer ik dan weer wel. Ik hou echt van dit soort slechte tv net als temptation island 🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op Thamar92

Ja eens idd hoor. Al vond ik Jill opzich wel leuk, volgens mij wel een rede ...
Hahahahaa ja temptation ga ik ook echt goed op. Maar ex on the beach gewoon niet. Waar ik en m’n man ons echt over verbaasde was al die neppe gezichtjes. Lena en die kont was gewoon verminking.