67 Reacties
één jaar geleden
Vanavond ook weer lekker verder met MAFS 👀 heerlijk! Nog meer kijkers?😝
één jaar geleden
Mijn hele schuur en keuken watervrij aan het maken. Filter zat niet goed van de wasmachine. Hij heeft 3 uur gedraaid toen we weg waren en alles stond blank. Schuur 5 cm water, keuken zeiknat. Alles onder het laminaat.
Kan wel janken, schelden. Maar alles zal eruit moeten. Hopelijk verzekeringswerk
één jaar geleden
Reactie op Ang6
Mijn hele schuur en keuken watervrij aan het maken. Filter zat niet goed va ...
Neeeeeeeeee wat ongelofelijk kut en dat is nog steeds een understatement. Gewoon lekker janken als je dat wilt, want dat zou ik ook doen. Daarna idd keihard aan de bak. Ik hoop xooo erg dat de verzekering dit gaat dekken. Volgens mij wel toch en dat je dan zelf een eigen bijdrage betaald
één jaar geleden
Reactie op Anney
Oeh ik ben geïnteresseerd. Waar kijk je het?
Op videoland kijk ik het vooruit, heerlijke televisie maar ook weer bijna afgelopen dus straks val ik in een zwart gat nu alles afloopt 😆
één jaar geleden
Hier een mama die probeert de MAFS te volgen maar zich stiekem drukt maar over morgen 🙈.
Onze dochter gaat namelijk vanaf morgen naar een ander KDV omdat het vorige KDV ab-so-luut niet goed was voor haar en ons.
Hopelijk gaat ze een leuke dag krijgen 😁
één jaar geleden
Reactie op Fistchildinlove
Hier een mama die probeert de MAFS te volgen maar zich stiekem drukt maar o ...
Pfff snap dat je je druk maakt daarover 🥲 het is waarschijnlijk lastiger voor jou dan voor haar. Uiteindelijk is het alleen maar beter voor haar en hopelijk is dit wél een goed kdv waar ze het super naar haar zin krijgt😁
één jaar geleden
Reactie op Koninginvanhetgezin
Pfff snap dat je je druk maakt daarover 🥲 het is waarschijnlijk lastiger v ...
Zo proberen wij ook te denken gelukkig 😇. Haar neef en nicht zitten ook op hetzelfde KDV dan alleen op andere groepen ( peutergroep en BSO ) Maar mogen af en toe wel naar elkaar toe 😁
één jaar geleden
Eindelijk op de bank na een leuke maar drukke dag, monkeytown geweest maar vakantie dus het was natuurlijk superdruk en zoontje wilde niet slapen smiddags dus hij was eind van de dag nogal overprikkeld maar het was een leuke dag 🥰
één jaar geleden
Reactie op Anney
Ik lig nu in bed, de kleine in slaap voeden. Ik werd vanochtend energieloos ...
Dat is zó irritant. Die moeheid blijft je dan de hele dag achtervolgen he 😴 had je een slechte nacht gehad ofzo?
Altijd gezellig om eters te hebben. Wat had je nou uiteindelijk gemaakt dan? De chili mac?😝 (ben geen stalker maar lees wel mee in het eet-topic)
één jaar geleden
Ik ben zo saai een serie aan het kijken op netflix! Helaas zijn mijn eigen series afgelopen of gekeken. Tussentijd surf ik een beetje voor babykleding/schoenen. Ik vind het wel fijn om wat geluiden om me heen te hebben in de avond. Dus daarom een tv aan. Daarnaast ben ik mijn wetenschappelijk review ( begin introductie) aan het bedenken. Helaas, ik moet aan de bak met het schrijven van review in het wetenschappelijk Engels. Wat ergens totaal buiten mijn comfortzone ligt! Het onderwerp dan!
Zo zie je maar vrouwen doen te veel dingen tegelijkertijd 😉!