67 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Justme1

Strond ziek in bed sinds vandaag, ja hoor corona.. en dat met zelf zwakke l ...
Ooh nee, wat een vervelende situatie! Hopelijk ben jij snel beter en slaat de rest het over! Waarom zwakke longen astma?

één jaar geleden

Ik lig in bed met dochter naast me en besef me nu dat het al bijna 00:00 is.. en ik ben reclamefolders aan het kijken.. op zoek naar iets wat ik "echt" nodig heb 😅

één jaar geleden

Ooh nee, wat een vervelende situatie! Hopelijk ben jij snel beter en slaat ...
Ja ik heb astma. Jongste heeft met 3 maanden rs gehad. Sinds dien was het echt verschrikkelijk, 2x opgenomen geweest na de rs nog en allerlei medicatie gehad. Nu met 2 puffers gaat t weer redelijk goed gelukkig maar zijn er een jaar mee bezig geweest. Zo sneu.. dus hoop niet dat hij het krijgt.

één jaar geleden

Vandaag zou het een rustig dagje worden. Kind is naar oma voor een paar uur en ik zou lekker rustig aan doen. Toch wilde ik een paar dingen opschrijven wat ik wel ff moest doen. Hahahaha nou rustig aan zit er niet in 🤣.

één jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Dat is zó irritant. Die moeheid blijft je dan de hele dag achtervolgen he � ...
Bahahahaha ik heb een hele simpele gevulde wrap gemaakt. Ik was zoo moe ze vonden het lekker en ik eet vandaag de restjes als lunch( of ontbijt) 🫣😂

één jaar geleden

Reactie op Anney

Bahahahaha ik heb een hele simpele gevulde wrap gemaakt. Ik was zoo moe ze ...
Oe ziet er wel goed uit 🤤 jij hebt nog een aardig drukke dag dus zie ik aan het lijstje 😂 Ik ben vandaag aan het werk en nu lekker pauze dus ik ga ook een wrap met veel kaas eten en net snel naar pakketpunt gerend want er moest een pakketje van Vinted verstuurd worden en ik had nog maar tot vandaag om het te versturen dus blij dat dat gelukt is.

één jaar geleden

Dochter klaar gemaakt voor de dag. Ik heb eigenlijk weinig boodschappen in huis. Dus misschien zo rondje markt. Kijken of ik nog eieren kan scoren voor een beetje schappelijke prijs 🫣 misschien vandaag nog even de stad in om outfit voor mijn dochter te scoren. Morgen heeft ze een verjaardag.