67 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Justme1
Strond ziek in bed sinds vandaag, ja hoor corona.. en dat met zelf zwakke l ...
Ooh nee, wat een vervelende situatie! Hopelijk ben jij snel beter en slaat de rest het over! Waarom zwakke longen astma?
één jaar geleden
Ooh nee, wat een vervelende situatie! Hopelijk ben jij snel beter en slaat ...
Ja ik heb astma. Jongste heeft met 3 maanden rs gehad. Sinds dien was het echt verschrikkelijk, 2x opgenomen geweest na de rs nog en allerlei medicatie gehad. Nu met 2 puffers gaat t weer redelijk goed gelukkig maar zijn er een jaar mee bezig geweest. Zo sneu.. dus hoop niet dat hij het krijgt.
één jaar geleden
Reactie op Anney
Bahahahaha ik heb een hele simpele gevulde wrap gemaakt. Ik was zoo moe ze ...
Oe ziet er wel goed uit 🤤 jij hebt nog een aardig drukke dag dus zie ik aan het lijstje 😂
Ik ben vandaag aan het werk en nu lekker pauze dus ik ga ook een wrap met veel kaas eten en net snel naar pakketpunt gerend want er moest een pakketje van Vinted verstuurd worden en ik had nog maar tot vandaag om het te versturen dus blij dat dat gelukt is.
één jaar geleden
Dochter klaar gemaakt voor de dag. Ik heb eigenlijk weinig boodschappen in huis. Dus misschien zo rondje markt. Kijken of ik nog eieren kan scoren voor een beetje schappelijke prijs 🫣 misschien vandaag nog even de stad in om outfit voor mijn dochter te scoren. Morgen heeft ze een verjaardag.