10 Reacties
één jaar geleden
Hier was de hand voet mond ziekte met precies hetzelfde. Plekken om mond, op handjes en de benen/billen…
Sterkte! Het is onschuldig maar een héle vervelende ziekte ❤️
één jaar geleden
Ze had afgelopen nacht 7u geslapen en nu ben ik weer 2u bezig geweest om der in slaap te krijgen
He-le-maal over de toeren 🥺
Fruit is dus zeer pijnlijk momenteel. Andere dingen die ik beter niet kan geven??
En billetjes? Gewoon insmeren met sudo?
één jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Ze had afgelopen nacht 7u geslapen en nu ben ik weer 2u bezig geweest om de ...
Zielig! Wij hebben er niks aan gedaan. Droogde erg snel in.
Qua eten heeft ze hier 3 dagen op blauwe bessen (en mn borstvoeding) geleefd 🤷♀️. Ondanks dat dat fruit is vond ze dat fijn omdat het koud was denk ik.
Ze ging keihard huilen bij harde dingen en tomaatjes etc. we hebben echt niks geforceerd die dagen, duurde wel echt even voor ze weer normaal at helaas.
één jaar geleden
En ze krijgt nog 300ml kunstvoeding per dag. Zou ik nu even meer mogen geven? Dat is niet schadelijk ofzo toch? Heeft meer met overgewicht te maken dacht ik??
één jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
En ze krijgt nog 300ml kunstvoeding per dag. Zou ik nu even meer mogen geve ...
Totaal niet schadelijk. Hier dronk ze ineens weer 4-5x aan de borst: normaal 2 keer. Als ze dat wel neemt en zo wat binnen krijgt, prima toch? Al heb ik 0 verstand van kunstvoeding.
En antwoord op je andere vraag: het was hier 4 dagen 24/7 jammeren. Daarna ging het wat beter maar pas na ruime week weer fitter.