Ons dochtertje wordt al 2 dagen na haar middag slaapje met deze plekken op haar benen, na een uurtje ongeveer trekt het weer weg. Het lijken op galbulten die ze eerder heeft gehad met een allergische reactie alleen zijn ze veel groter en zit het alleen op haar benen en trekt het vanzelf weer weg. Ze loopt wat moeilijk maar verder lijkt ze er niet veel last van te hebben. (Heb gister gelijk haar beddengoed enz uitgewassen, en vandaag waren we niet thuis en sliep ze dus in een ander bedje en andere slaapzak etc)
iemand een idee wat het is??
Ik zou hiermee zeker naar de huisarts gaan, al is het met de foto ivm dat je aangeeft dat het wegtrekt.
Ik zou je ook niet verder kunnen helpen helaas.. Hopelijk niks ergs, hou je ons op de hoogte? Heel veel succes
Onze dochter had laatst ook zoiets op haar benen na het slaapje, trok inderdaad ook weer weg en had er geen last van. Zelf denk ik dat het bij mijn dochter kwam door een andere ietswat synthetische nieuwe slaapzak, in combinatie met huid op huid liggen met de beentjes(had alleen een romper aan in de slaapzak)
Lijkt op warmte allergie/uitslag, maar zou inderdaad voor de zekerheid langs de huisarts gaan!
Het was waarschijnlijk netelroos, dat kan ook een soort van allergische reactie zijn op, een bepaalde stof oid. Het is daarna niet meer gekomen dus helemaal zeker weten doen we het niet. Maar vreemd was het wel.
Bedankt voor de reacties