6 Reacties
één jaar geleden
Nee je bent niet de enige ….
Ik ben nog eens 38 w zwanger van ons 2 de kindje..
Ik voel me net zoals jij.
Ik kan wel huilen om je tekst omdat ik me zelf erin herken!
Op = Op.
We moeten leren tijd maken voor ons zelf maar hoe weet ik niet…….
Enige tijd is
Mn kleine slaapt tot 8 uur in de ochtend, ik moet 7 uur opstaan zodat ik mn gezicht kan reinigen, bakje kan doen eventueel douche.. daarna begint de marathon..
( ik heb mentale & lichamelijke klachten , Ptss vastgesteld, weer een zwangerschap waardoor ik alles heb stopgezet ik moet nog verder.. ik weet niet waar ik moet beginnen met het opruimen van de zooi.. )
Bekken instabiliteit, incontinentie YEEEEEEEWYH………
We doen ons best, en beter dan ons best kunnen we niet!!!
één jaar geleden
Het is alsof ik mijn eigen verhaal lees.. ik ben op dit moment ook aan het afstuderen en zit al sinds januari met een lekkage en discussies met verzekeringen waar ik totaal geen energie voor heb. Dochter is ook heel pittig en zit zwaar in een nee fase wat ik er eigenlijk ook niet bij kan hebben, al 1,5 jaar slecht slapen. Ook heb ik add/adhd dus alles bij elkaar maakt het heel pittig en had van de week ook echt momentjes dat ik dacht ik vind het leven op deze manier niet leuk. Maar mijn man zegt steeds je moet leren loslaten en probeer er wat meer om te lachen ipv gefrustreerd te raken, opvoeden moet ook leuk en grappig zijn niet altijd zo serieus want ze voelt ook jouw vibe. En dat is natuurlijk ook zo, maar soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan maar daardoor misschien wel belangrijk om die dingen wat vaker tegen jezelf te zeggen. Misschien op dat soort momenten maar Frozen gaan kijken en heel hard let it gooo meezingen🙈
Probeer de dingen voor jezelf te vergemakkelijken. Ik heb nu met mijn manager afgesproken dat ik 2 weken rust neem om te focussen op het afstuderen en als dat klaar is dan heb ik weer meer ruimte/rust. En zo ga ik stap voor stap kijken hoe ik elk ding wat onrust geeft in mijn leven kan aanpassen/veranderen/pauzeren noem maar op om de controle en het ‘plezier’ erin terug te krijgen.
Sterkte! Het is echt pittig maar probeer te focussen op leuke en positieve dingen al zijn het maar hele kleine dingen en kost het veel moeite om in te zien af en toe. 🍀
één jaar geleden
Reactie op chann92
Het is alsof ik mijn eigen verhaal lees.. ik ben op dit moment ook aan het ...
Ja ik ga kijken of ik een aantal dagen van werk vrij kan nemen zodat ik me kan focussen op school en dat afmaken want samen gaat echt niet meer. Dank je wel voor je tip en succes met de laatste loodjes 🍀
één jaar geleden
Reactie op Tugba 🥰
Nee je bent niet de enige ….
Ik ben nog eens 38 w zwanger van ons 2 de kin ...
Heel veel sterkte de laatste weken en een voorspoedig bevalling zonder teveel gedoe zodat je toch een beetje achter af kan genieten. Het is helaas geen roze wolk voor iedereen maar is zeker wel tegelijkertijd en hoe tegenstrijdig het ook klink het mooiste dat er is … houd dat vast en herinner dat dit ook tijdelijk is 🍀