13 Reacties

één jaar geleden

Weet het nog niet zeker maar we zitten te denken aan kleine trampoline met zo'n net erom heen zodat ze niet kan vallen. En als we dat niet doen dan wsl meerdere kleine dingen zoals spelletjes/puzzeltjes, paraplu, duplo ofzo

één jaar geleden

Wij willen een loopfiets kopen ( 3wieler ) en die kan je daarna ook tot 2 wielen omtoveren.

één jaar geleden

Zitten te denken aan een speelhuisje en of een glijbaan. En misschien iets voor haar kamer maar wat nog geen idee.

één jaar geleden

Waarschijnlijk wordt het hier een poppenhuis of een piano 🧡

één jaar geleden

Timio en connetix en kindermessen om te helpen koken gaan wij doen denk ik

één jaar geleden

Reactie op Kim04102021

Wij willen een loopfiets kopen ( 3wieler ) en die kan je daarna ook tot 2 w ...
Wij konden niet wachten en hebben 'm al gekocht! Flinke meid hier maar toch nog net iets te klein voor

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Wij konden niet wachten en hebben 'm al gekocht! Flinke meid hier maar toch ...
Ja mijn vriendin heeft hem voor de dochter. En mijn dochtertje is best groot en past er precies op haha.m

één jaar geleden

Bedankt voor de reacties, meisje heeft a een loop fiets ( gekregen bij haar geboorte) we gaan denk ik praktische cadeaus geven zoals een rugzakje van Bumba en dat soort dingetjes

één jaar geleden

Hier heeft mijn dochtertje afgelopen zaterdag een poppenwagen gekregen die je ook in buggy stand kan doen. En heb ook een wipstoel 3 in 1 voor een pop. Maar deze blijft in de verpakking en word voor haar verjaardag. Vandaag komt der Annabel pop binnen. Dus hier voor der verjaardag echt nog spullen voor der pop.

één jaar geleden

Deze wagen heeft ze. Echt een prachtige die ook in meerdere kleuren te verkrijgen is.

één jaar geleden

Reactie op Kim04102021

Wij willen een loopfiets kopen ( 3wieler ) en die kan je daarna ook tot 2 w ...
Mijn zoontje heeft de Trybike. Deze loopfietsjes zijn echt een uitvinden. Zo fijn! Hij loopt er nu een half jaartje op denk ik. Is een grotere kerel. Wij hebben ook getwijfeld tussen deze of de Trybike, toch maar voor de Trybike gekozen, omdat de zadel net een stukje lager nog kan, waardoor hij er al zolang plezier van heeft. Daarnaast kun je de stang met de achterste wielen verstellen. Iets naar achter of lager of hoger, waardoor ze er lang mee kunnen doen. Zal er een foto bij doen, kun je het zien!😊 echt een top cadeau, welke van de 2 je ook neemt🙌

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Mijn zoontje heeft de Trybike. Deze loopfietsjes zijn echt een uitvinden. Z ...
Leuk ook een mooie fiets.. bedankt voor de tip, kunnen we nog kiezen haha.