34 Reacties

茅茅n jaar geleden

16 maanden maat 86/92

茅茅n jaar geleden

15 maanden maar 74-80. De broeken in maat 80 zijn vaak echt nog veel te groot.

茅茅n jaar geleden

Broekjes, jurkjes,salopette en maillots meestal 80/86, rompers, truien en vesten 76-80 soms nog 68 als het ruim valt. Haar benen zijn in verhouding langer dan de rug in de maten, maar ze is wel weer smal gebouw waardoor veel ruim valt. De kleding maak daarom een maat smaller t.o.v. de lengte.

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter is 15 maanden en heeft nu maat 92

茅茅n jaar geleden

Jongen 15 maanden. Draagt nu 80-86. Alles wat ik nieuw koop is 86. Pyjama鈥檚 en rompers die ik koop bij Hema ofzO zijn 86-92. Al vallen die nog wel groot.

茅茅n jaar geleden

De een broekjes 86 en shirtjes 92. De ander broekjes 92 en shirtjes 98. 16 maanden zijn ze

茅茅n jaar geleden

Onze zoon 16 maanden maatje 86/92 ligt aan het merk ook

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje is al 86 cm en 14 kilo 15 maand En ook maat 92/98 broek 86 nog. Groeit als kool lange jongen馃槏

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje is 15 maanden en draagt maat 92 馃槉 ik heb nog enkele maat 86 hangen in de kast, maar past eigenlijk echt niet meer 馃お

茅茅n jaar geleden

Meisje, 16 maanden, maat 80.. maar in de maat 80 van H&M past ze nog lang niet

茅茅n jaar geleden

Reactie op JenniferM

Meisje, 16 maanden, maat 80.. maar in de maat 80 van H&M past ze nog la ...
H&m valt echt groot he! Mijn zoontje is nu ook 15 maanden en past nu net in een tuinbroekje maat 74 die ik al wel een halfjaar geleden heb gekocht voor hem馃槤 Hier draagt hij dus maat 80 maar ook nog dingen 74, echt afhankelijk van het merk.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

H&m valt echt groot he! Mijn zoontje is nu ook 15 maanden en past nu ne ...
Helemaal mee eens. Laatst trui gekocht maat 86. Nou mouwen zijn zeker nog 5cm omgeslagen. Maar hij is zo leuk....

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ang6

Helemaal mee eens. Laatst trui gekocht maat 86. Nou mouwen zijn zeker nog 5 ...
Valt zeker groot! Maar verschilt ook wel per kleding stuk hier. Ene past hij al wel de ander weer veel te groot. Name It valt ook echt heel groot vind ik.

茅茅n jaar geleden

Hier ook 92.