5 Reacties

3 jaar geleden

Inbakeren, wiegen (als ik zie dat haar oogjes wegvallen neerleggen in bed) kusje, muziekdoosje aaien over buik, soms nog sussen & omhoog duwen 2 x Ssst ssst ssst sst ( soort omhoog duwen) 2 x sst ssst ssst 2 x ssst ssst 2 x ssst ( afbouwend) daarna is mama weg. ) dan valt ze wel in slaap ( soms loop ik wel 2691618 keer op een neer voor der speen)

3 jaar geleden

Om 22u, verschonen... Slaapzakje aan, laatste flesje voor slapen, wiegen, in nestje leggen, numsy baarmoeder geluid aan, speentje met digimel in en enkele minuutjes blijven staan om speentje tegen te houden en ze is vertrokken.....

3 jaar geleden

Hier net begonnen om het ritueel elke avond om 1900 te doen. Luiertje. Slaapzakje. Slokje borstvoeding (of net zo veel ze wil) Al lopend door de slaapkamer wachten op een boertje. Liedje zingen. Muziek doosje aan. Wegleggen bij de eerste gaap. Licht uit. 💤

3 jaar geleden

Voeding (nu nog borstvoeding, wel aan het afbouwen naar kunst) beneden op de bank. Wachten totdat hij moe wordt, we houden hierbij de vermoeidheidssignalen in de gaten. Dan naar boven, verschonen, Pyjama en slaapzak aan, samen gordijnen dicht doen, licht uit (licht op de gang staat aan dus we zorgen dat de deur dan op een kier staat), baby op schoot in de schommelstoel en nog een klein verhaaltje voorlezen, naknuffelen 1 a 2 min en dan naar dromenland 🥰 als hij ligt dan aai ik hem 2x over zijn bol, kusje en dan weg. Vaak valt hij binnen no time in slaap

3 jaar geleden

Tussen half 7 en 7 douchen, puckababy aan, een verhaaltje lezen en de fles geven. De white noise gaat aan en hij wordt op bed gelegd. Ik ben de kamer nog niet en hij slaapt al😅 tot nu toe een makkelijke slaper die ik geregeld om 9 uur 's ochtends wakker moet maken.