5 Reacties

3 jaar geleden

Z'n voetje op z'n ergste moment

3 jaar geleden

Ik vind hem een beetje moeilijk, als ik zijn voeten zie denk ik meer aan de hand voet mond ziekte dan aan waterpokken. Ik zal toch een de huisarts bellen, onze kleine had iets wat op de hand voet mond ziekte leek, maar bleek de zesde ziekte te zijn. Of zoek op via thuisarts.nl werd mij door de assistente aangegeven kan je veel symptomen vinden en misschien vinden wat het kan zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Esther Oosterveen

Ik vind hem een beetje moeilijk, als ik zijn voeten zie denk ik meer aan de ...
Huisarts had ik gebeld voor de oudste al een week eerder. Die had erg veel pijn. Jongste had er niet mega last van. Z'n knieën zagen er eerder ook zo uit als z'n voetjes. Hier begon het al in te drogen.

3 jaar geleden

Lijkt inderdaad op hand voet mond ziekte. Mijn dochter heeft dit net 2 weken geleden gehad en had precies op dezelfde plekken blaasjes. Ze had het heel erg rondom haar mond en op haar neus. We hebben toen fusidinezuur gekregen voor de ontstoken plekjes, maar de meeste zijn eigenlijk vanzelf weggegaan. Nu heeft ze nog wel “droge” plekjes met korstjes maar ze zijn niet meer actief om het zo te noemen.

3 jaar geleden

Reactie op demi001

Lijkt inderdaad op hand voet mond ziekte. Mijn dochter heeft dit net 2 weke ...
Ah precies. Dus hoeft niet per se op alleen de handen, voeten en mond te zijn? Hier hebben ze het alleen in de mond gehad en niet rondom.