10 Reacties

4 jaar geleden

Ongeveer drie weken geleden js onze dochter voor het eerst wezen logeren. En zoals verwacht vond ik dit persoonlijk een vreselijk gevoel. Niet omdat het niet goed zou gaan, maar die navelstreng he?! Ik kan gewoon niet zonder haar. Tranen met tuiten toen ik de deur uitliep. Wij hadden de bruiloft van vrienden. Het was zo'n mega fijne dag. 脡n toch elke tien minuten op mijn telefoon kijken. Elke keer weer een mooie foto krijgen. Precies het 'schema' gevolgd wat wij doen. En als je dan een lachend snuitje ziet, dan zit het toch goed. Maaaaar, de volgende dag met gierende banden onze dochter opgehaald. Wat heb ik haar gemist.

4 jaar geleden

Wij plannen elke 6 weken een papa mama dagje/nachtje waarbij ze ook gaat logeren. Dit gaat super goed en vind het persoonlijk ook fijn voor je relatie, even partners zijn in plaats van mama papa :). We zijn dan nog wel veel over onze dochter aan het praten enzo maar dat is alleen maar leuk (of voor dr shoppen hihi). Ik geef geen borstvoeding maar zou gerust een weekend aandurven. Ik moet zelf wel eens op reis voor werk dus ben zelf wel al een paar nachten weg geweest zonder dochter (en ja ik mis haar en ja we doen super veel videobellen dan馃槀) Lekker van genieten samen!

4 jaar geleden

Reactie op Mijnsnuitje

Ongeveer drie weken geleden js onze dochter voor het eerst wezen logeren. E ...
Ohhh wat moeilijk 馃Ц das normaal h猫, wij hebben ook veel over hem gepraat en foto鈥檚 getoond 馃槅 nu viel het missen mee voor mij omdat ik veel afleiding had en hij in goeie handen was, maar de eerste keer toen hij naar de cr猫che ging heb ik ook tranen met tuiten geweend 馃槶

4 jaar geleden

Reactie op Mommyb93

Wij plannen elke 6 weken een papa mama dagje/nachtje waarbij ze ook gaat lo ...
Ja terug even man en vrouw zijn ipv mama en papa is zo belangrijk. We probeerden wel af en toe een date night in te lassen, om dan inderdaad heel de tijd over onze zoon te praten haha 馃槀 we hebben ervan genoten, maar toch wel raar om niet wakker te worden met zijn gekir en lachjes!

4 jaar geleden

Reactie op nasa

Ohhh wat moeilijk 馃Ц das normaal h猫, wij hebben ook veel over hem gepraat e ...
Dankjewel voor je lieve reactie! Het is ook niet dat onze dochter niet goed verzorgd wordt oid. Het is puur mijn eigen gevoel.

4 jaar geleden

Reactie op nasa

Ja terug even man en vrouw zijn ipv mama en papa is zo belangrijk. We probe ...
Het is inderdaad wennen en ik slaap dan meestal ook niet top馃槄 maar het is wel leuk even tijd met elkaar zonder te denken wat ze dadelijk weer moet eten 馃槀馃槀

4 jaar geleden

Ons zoontje gaat al bewust vanaf 3 maand, 1x per maand naar oma en opa slape, soms zelf 2x馃檲 baby vind da geweldig!! Altijd een super gelukkige baby terug.. En mama & papa hebben ook weer wat tijd gehad 馃槉鉂わ笍

4 jaar geleden

Ik ben in februari weekend met mn vriend weggeweest, dochter bij mn mama achtergelaten dus waren suuupergerust en hard v genoten! Vorige maand ben ik dan paar dagen naar Denemarken geweest, baby bij mn vriend en ik heb me rot geamuseerd. Maar wij zijn altijd al wel die-ouders-dat-hun-kind-meermaals-per-maand-laten-logeren geweest. Soms zelfs wekelijks. Dat maakt wel dat je daar aan went en ook gerust bent want ze zijn al vaker bij dezelfde familieleden geweest en altijd levend en blij teruggekregen 馃憤

4 jaar geleden

Reactie op Lie_

Ik ben in februari weekend met mn vriend weggeweest, dochter bij mn mama ac ...
Ik had op voorhand gedacht dat wij ook zo鈥檔 ouders zouden zijn maar dat valt me toch moeilijker dan gedacht blijkbaar haha 馃槅 maar nu is de drempel al wat minder hoog om hem nog eens te laten logeren

4 jaar geleden

Reactie op MommyFromJulesFerre

Ons zoontje gaat al bewust vanaf 3 maand, 1x per maand naar oma en opa slap ...
Da鈥檚 een mooie gewoonte, elke maand wat partnertijd 鉂わ笍馃グ