3 Reacties

één maand geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat ontzettend vervelend dat je je zo angstig voelt omtrent iets wat je niet in de hand hebt. Misschien kun je bij de huisarts vragen om bloed te prikken en dat bijvoorbeeld na een aantal dagen te herhalen. Misschien put je er geruststelling uit als je ziet dat de waardes (HCG) stijgen? Ook handig om met de huisarts/verloskundige deze angst bespreekbaar te maken.. Probeer positief te blijven, er groeit een klein wondertje in je buik 🍀

20 dagen geleden

Gefeliciteerd! Twee weken geleden...hoe gaat het nu? Mentaal? En hoeveel weken ben je zwanger. Ik was bij mijn eerste heel nuchter en nergens bang voor. Maar nu met mijn tweede zwangerschap ineens wel.

20 dagen geleden

Reactie op LBB93

Gefeliciteerd! Twee weken geleden...hoe gaat het nu? Mentaal? En hoeveel w ...
Hai; Ja joh! In die 2 weken tijd ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben van een tweeling, 2 mooie hartjes gezien. Bizar. Echt een wonder 😅 Ja mentaal Soms wel angstig joh! Na 2 hartjes gezien te hebben erg dankbaar, Maar elke echo zie ik er weer tegen op, Bij m’n miskraam had ik nooit hartjes gezien, ergens stelt t gerust, maar je weet t maar nooit. Ik probeer maar in het hier en nu te leven. Dat is het beste denk ik! Zo lief dat je het vraagt