9 Reacties

één jaar geleden

is het heel droog en hard? Het lijkt namelijk erg op wanneer ik een uitbraak van psoriasis heb meestal na of tijdens stress en griep. Ik vind het niet lijken op waterpokken en de zesde ziekte, maar je kan laten controleren bij de huisarts voor de zekerheid

één jaar geleden

Dit is zijn hand een gedeelte

één jaar geleden

Arm

één jaar geleden

Reactie op Bosje02

is het heel droog en hard? Het lijkt namelijk erg op wanneer ik een uitbraa ...
Nee ik vind het niet droog. Nee lijkt indd niet op waterpokken en 6de ziekte, maar wat dan wel.. altijd lastig. Gelukkig maandag toch weer een afspraak bij de arts in het ziekenhuis zodat ze het in het echt kan bekijken

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook wat eczeem, nu onder controle met 2x vette zalf en hormaalzalf. Voordat we zo intensief smeerde zag een uitbraak icm ziek ziek er wel uit zoals op jouw foto. Hopelijk trekt het snel weg bij je zoontje!

één jaar geleden

Zou het niet een allergische reactie oid kunnen zijn ergens op?

één jaar geleden

Het lijkt op hetzelfde wat mijn zoontje heef. Hij heeft ook een hele gevoelige huid. Ineens had hij uitslag in zijn gezicht armen benen en op zijn billen.We zijn bij de huisarts geweest en volgens de huisarts is het een virale infectie (griep) wat bij sommige kindjes ook kan uiten op de huid. Het is nu langzaam aan weg aan het gaan. Wij smeren alleen vaseline. En indien nodig konden we paracetamol geven.

één jaar geleden

Reactie op Babysk

Het lijkt op hetzelfde wat mijn zoontje heef. Hij heeft ook een hele gevoel ...
Binnen hoeveel tijd ging het weg trekken bij jullie zoontje?