20 Reacties
één jaar geleden
Hier is het ook het geval .. vind het soms zo jammer voor men vriend.
één jaar geleden
Yes hier hetzelfde helaas.. heb laatst sex gehad en dat was letterlijk de eerste keer sinds de vakantie in juli 🙈🙈 En voor mn zwangerschap was het echt meerdere keren per week. Mn man heeft engelengeduld tot nu toe maar vooral omdat hij hoopt dat het tijdelijk is en weer goed komt en ik ben een beetje bang dat dit gewoon het nieuwe normaal is ofzo..
Kan er ook echt van balen.
één jaar geleden
Ik heb dit gehad maar het is nu stukken beter! Bij mij lag het voor een deel aan de minipil… mee gestopt en zo’n twee weken later was het echt een stuk beter. Kan dit het zijn? Of geef je nog borstvoeding?
één jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Ik heb dit gehad maar het is nu stukken beter! Bij mij lag het voor een dee ...
Ik merkte ook dat ik er zelf van begon te balen en ben daarom (11mnd na m’n bevalling) met de pil gestopt. Toen ging het gauw van (ook) huilbuien naar weer fijnere seks. Lag dus inderdaad ook niet aan t gevoel voor m’n partner maar was bij mij echt een combi van hormonaal en ook veel zorgen en fysieke aandacht voor m’n kindje (volledig bv).
één jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Ik heb dit gehad maar het is nu stukken beter! Bij mij lag het voor een dee ...
Bij mijn eerste had ik idd ook de minipil. Stopte ik mee maar weet niet waar t toen aan lag, want we gingen ook direct voor de 2e dus dan heb je ook motivatie... slik nu wel de pil dus wil me nog weleens verdiepen welke andere optie er zou zijn, maar wil me evt laten steriliseren dus om dan nu te wisselen en over 1,5 jaar dat te doen wordt ook wat te gek dan... lastig zulke keuzes. Condoom vinden wij beiden niet fijn
één jaar geleden
Reactie op D.D.Z
Ik slik de pil , een nieuwe , maar geen idee of t daar aan ligt , borstvoed ...
Ik ben zo blij dat ik gestopt ben met de pil. Hier werd het bij mij echt beter van! Is dat een optie voor je? (Natuurlijk is het nog steeds minder dan hoevaak we seks hadden vóór ons kind, want je moet nog steeds tijd maken en je bent nog steeds meer moe, maar echt zoveel fijner!)
één jaar geleden
Reactie op D.D.Z
Zijn en / of waren jullie ook onregelmatig ongesteld?
Ik ben niet ongesteld, maar geef ook nog bv, dus dan kan dat.
één jaar geleden
Spelen er misschien andere dingen? Weinig slaap? Hoge werkdruk? Niet lekker in je vel? Hebben jullie genoeg tijd voor elkaar? En dan bedoel ik ècht even tijd voor elkaar? Is er verder intimiteit in de zin van knuffelen? Zoenen?
Hier heeft het ook echt denk ik wel 9 maanden geduurd. Hier waren er verschillende oorzaken, kindje die nog amper heeft doorgeslapen, vriend stond onder enorme werkdruk, we sliepen apart, ik geef borstvoeding, als we even tijd hadden dan sliepen we bij, andere kids die ook aandacht verdienden, ik was soms echt touched out etc. etc.
We wisten dat het niet aan onze aantrekkingskracht of de liefde lag (belangrijk om uit te spreken) en echt aan de omstandigheden. Sinds de zomervakantie is het weer helemaal terug, toen hadden we ècht even weer tijd voor elkaar. Libido verdwijnt weer zodra we weer in de “drukte” komen en in ons hoofd gaan.
één jaar geleden
Reactie op F-8
Spelen er misschien andere dingen? Weinig slaap? Hoge werkdruk? Niet lekker ...
En wat ik wilde zeggen nog, het is echt niet gek. Het komt echt héél veel voor na het krijgen van een kindje(s). Het heeft veel invloed op het seksleven van ouders en je moet elkaar echt weer vinden.
Uweporters is leuk om te volgen over dit onderwerp op insta
De huismuis was eerlijk en open hierover
How about mom
Misschien is het helpend de herkenning te horen en te lezen en tips.
Praat met elkaar 😊
één jaar geleden
Knuffelen en zoenen doen we elke dag , ook zeggen we heel veel hou van jou , love you enz. Dat is het niet.
Qua werkdruk of andere drukke dingen wisselt het af… niet lekker in me vel heb ik wel wat last van, maar dat komt juist omdat ik me zo onzeker voel over mijzelf en me relatie nu. Heb verlatingsangst en ben zo bang me partner te verliezen.
één jaar geleden
Bij ons is het ondertussen weeral 2 maand geleden denk ik. Ons seksleven is een ramp. Ben zelf heel zwaar gescheurd tijdens mijn bevalling (oktober 2021) en seks schrikt me eigenlijk nog steeds heel fel af. Ook heb ik vaker pijn. En ik ben voor de dood om weer zwanger te worden. 😅 Dusjah. Ooit zal het wel weer beteren denk ik, maar nu nog niet.
één jaar geleden
Ik heb nooit echt een libido gehad behalve tijdens de zwangerschap 😅. Maar sinds de geboorte van onze dochter is het minder. Ik blijf mijn man erg aantrekkelijk vinden, echter heb erg veel last van het touched out gevoel. Ik geef nog veel borstvoeding en draag mijn dochtertje veel, ze heeft veel behoefte aan fysiek contact. Mijn man en ik slapen vaak apart, omdat ik veel met onze dochter slaap en dan heeft hij niet genoeg rust er naast. Slaap te kort helpt ook niet echt. We praten er goed over en we vinden genoeg genegenheid op een andere manier. Iedereen heeft andere behoeften, het is belangrijk om met elkaar over te praten om te kijken wat voor jullie weekt. Bij ons is seks nooit echt een sterke behoefte en prioriteit geweest, dus dat is niet zo zeer een probleem voor ons. Onze band is juist veel sterker geworden sinds de geboorte van onze dochter, we genieten ervan om ouders te zijn ook al is het wat vermoeiend natuurlijk 😊.