39 Reacties

5 jaar geleden

Leuk leuk. Nee nog niks gekocht. Heb nog veel. En wil eerst nog wat meer zekerheid

5 jaar geleden

Ik alleen nog maar een rompertje van de Hema en een geboorte pakje. Maar die laatste is nog niet binnen. Probeer me echt in te houden nog haha

5 jaar geleden

Ik heb ook nog niks gehaald.. ben ook wel een beetje terughoudend en wil vanaf 12 weken echt gaan binnen..

5 jaar geleden

Tip, de grote hydrofiele doeken van de kruidvat zijn ook fijn! En bij de Lidl hadden ze vorig jaar hele fijne zachte :) (gebruikt voor de eerste)

5 jaar geleden

Alleen een rompertje via aliexpress. 10 maart 1ste echo. Ben dan 8 weken en 2 dagen. 4de kindje.

5 jaar geleden

Ik snap heel goed dat jullie terughoudend zijn hoor! Geloof me ik ben zwanger geworden via ivf en had een aantal weken last van bloedverlies. Gelukkig wel 2 mooie echo’s gehad, dus ik besloot om niet meer onzeker te zijn en meer te genieten en vetrouwen te hebben. Tuurlijk kan het fout lopen, maar wil daar niet teveel mee bezig zijn. Ik ga nu natuurlijk niet al alles inslaan, maar zie ik iets dan laat ik het niet meer liggen.

5 jaar geleden

Ik heb alleen dit pakje bij de h&m besteld😍. Verder wacht ik nog even tot de eerste echo’s☺️

5 jaar geleden

Reactie op WendyH

Tip, de grote hydrofiele doeken van de kruidvat zijn ook fijn! En bij de Li ...
Oh thanks ik even kijken!❤️

5 jaar geleden

Wij hebben net de autostoelen besteld bij mamaloes. Die waren 50% korting dit weekend. En met een tweeling onderweg vonden wij dat een heel slim plan haha. Ben nu 8 weken, gisteren een hele positieve echo gehad.

5 jaar geleden

Reactie op Essieeee

Ik heb alleen dit pakje bij de h&m besteld😍. Verder wacht ik nog even ...
Oh geweldig 😍😍 ik ga ook kijken. Zeker handig voor onze oktober baby’s

5 jaar geleden

Reactie op Eve-e-e

Wij hebben net de autostoelen besteld bij mamaloes. Die waren 50% korting d ...
Zo 50 procent is een hoop dus snap ik volkomen. Super leuk een tweeling!

5 jaar geleden

Een paar maand geleden heb ik bij de eerste echo te horen gekregen dat het hartje van ons eerste kindje gestopt was met kloppen. Toen had ik nog niks gekocht. Nu ben ik weer zwanger en heb 8 maart mijn eerste echo (Dan 8+1) maar ik kon het niet laten. Ik heb 1 pakje gekocht en ik ben er zo blij mee! Maar verder ben ik nog wel voorzichtig met andere dingen kopen.

5 jaar geleden

Ik heb nu al zwangerschap crème tegen striae gekocht een Voedingskussen omdat ik nu al heel slecht slaap met pijn in mijn stuitje/onderug en voor de baby alleen een rompertje en een knuffeltje via Ali express besteld voor het “openbaar bekend maken foto” ik ben nu 9 weken maar omdat via Ali de levering ongeveer 3 weken duurt dan zit ik al op de 12 weken als Het binnen is :).

5 jaar geleden

Een bebejou badset via Facebook, met twee van die zeepdispensers en ingebouwde thermometer, voor 14 euro 🙈 toen ik het kwam halen kreeg ik er een nijntje boxmobiel bij, aankleedkussen, kruik, lakens, dekentjes, babynestje, zwangerschapsjas. Dus ik heb al best veel, maar gekregen 🙈

5 jaar geleden

Reactie op YRS2021

Een bebejou badset via Facebook, met twee van die zeepdispensers en ingebou ...
Oh waar was dat ? 😱 ik wil Ook

5 jaar geleden

Reactie op Fabi-R

Oh waar was dat ? 😱 ik wil Ook
Tweedehands he. Via een veilinghoek😅

5 jaar geleden

Nee nog niks..

5 jaar geleden

Wat 2e hands spullen. Gratis autostoeltje Een h&m zwangschapsjas van marktplaats, (helemaal mijn smaak, voor een prikkie, dus had enorm geluk!) , een rompertje op Alie voor de bekend making en ze hebben nu bij de kruidvat alles van difrax 25% korting.. dus kon het niet laten om een flessenset te kopen 😇

5 jaar geleden

Oh en zwangerschapleggins 2 bij de Lidl (15 € voor 2) aangezien mijn broeken al super strak zitten aan mijn buik heb ik ze alvast voor thuis inmiddels ...

5 jaar geleden

Leuk!! Die hydrofiele doeken heb in ook gekocht en een mooie aankleedkussenhoes. Ik heb al 2 zwangerschapsjurken gekocht en al binnen. En net een grote aankoop bij Shein gedaan voor kleding. Oja en de Puckababy Piep heb ik al gekocht.. Verder heb ik praktisch alles nog van mijn zoontje.