4 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben gister deze gekocht omdat de tweede over 2 maanden geboren wordt en de maxi cosi nodig gaat hebben. Deze auto stoel kan 360 graden draaien en gaat mee tot 12 jaar. Leek me een goede investering: https://www.prenatal.nl/onderweg/autostoelen/babyauto-xperta-i-size-142845.html?dwvar_142845_kleurnaam_60=Black&cgid=#prefn1=groep_143&prefv1=Groep%201&prefn2=isofix_180&prefv2=Isofix&prefn3=i_size_179&prefv3=Nee&prefn4=draaibaar_147&prefv4=Nee&prefn5=rijrichting_148&prefv5=Voorwaarts&start=1

3 jaar geleden

Misschien is iets meer info wel handig 馃槀. Zoek je de volgende groep autostoel of zoek je een autostoel die veel langer mee kan dan 1 groep. Zoek je met gordel of isofix? Wat is je budget? Waar moet hij aan voldoen? Ik kan je verder niet echt helpen want wij zijn er ook nog niet uit maar misschien dat je zo meer gerichte tips krijgt.

3 jaar geleden

Ik heb de maxi cosi mica eco pro en ben er heel blij mee. We gebruiken hem eigenlijk al sinds dat ze een maand of 5 is denk ik. Heb de gewone maxi cosi nooit meer gebruikt hihi. 馃き Het is een 360 graden draaibare stoel, dat vind ik het fijne eraan. Kost wel een hoop, maar wij gaan ook af en toe met de auto op vakantie en dan heeft ze wel een goeie stoel nodig vinden wij. We zijn al naar Spanje gereden ermee. Bij de prenatal hebben ze in september weer mazzelweken dus welke stoel het ook word, als ze die daar ook verkopen zou ik wachten tot volgende maand en hem dan met korting kopen 馃き

3 jaar geleden

Ik heb de autostoel van het merk babyauto . Deze kan 360 graden draaien en er zit een isofix inbegrepen. Ik ben echt zeer tevreden voor prijs van ongeveer 180 euro. Ik heb meerdere autostoelen bekeken en had helemaal geen budget maar deze kwam als de beste uit voor mij.