14 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees mee

4 jaar geleden

Wij hebben voor onderweg mepal 360graden beker. Thuis (en op de opvang) gewoon slokjes uit een normale beker oefenen. Bij mijn zoontje ook altijd zo gedaan :)

4 jaar geleden

Ik heb de munchkin 360 beker gekocht van de week en gister zat ze er al een beetje mee te spelen en oefenen met drinken doen we samen. Ze is nu 5 maanden en een week. Ik ben er iets eerder mee begonnen omdat ze bij ons zooo mega erg kijkt als wij aan t drinken zijn. 🥰

4 jaar geleden

Ik volg....

4 jaar geleden

Als ze echt water moet drinken (ze krijgt nog maar 3 flessen melk) krijgt ze het uit de fles. Verder oefenen we nu met de 360 beker. Ze vind die echt helemaal fantastisch

4 jaar geleden

Ik heb al ervaring met m’n dochter die is inmiddels bijna 3. Wij hebben verschillende 360 graden bekers gehad. Maar die van munchkin zijn het fijnst. Die gaan niet lekken en blijven het langst heel. Ze kon er met 7 maanden echt goed uitdrinken. Daarvoor vergat ze regelmatig te slikken. Mijn zoontje is pas 5 maanden. Dus die geef ik nog geen water. Hoewel hij de beker van z’n grote zus wel ontzettend interessant vindt 😜

4 jaar geleden

Met de beker van Difrax met inkeping zodat ze haar hoofd niet achterover hoeft te doen of gewoon met een thee glas. En dan een paar slokjes water om te oefenen.

4 jaar geleden

Difrax oefenbeker of de munchkin 360gr beker. Maar in principe is moedermelk of kunstvoeding het eerste jaar voldoende als vocht. Als ze ander vocht krijgen, kunnen ze de borst gaan weigeren ;)

4 jaar geleden

Difrax oefenbeker of de munchkin 360gr beker. Maar in principe is moedermel ...
Ik geef niet de borst en volgens mij was dat ook niet mijn vraag. bedankt voor de tips mbt de beker

4 jaar geleden

Munchkin 😊 Wij gebruiken die ook op het kdv.

4 jaar geleden

Wij hebben een 360 graden beker, maar een gewone beker vindt ie veel leuker😂

4 jaar geleden

ik lees graag mee

4 jaar geleden

Wij hebben deze, had ook een 360 beker maar deze vind ze voor nu fijner.

4 jaar geleden

Wij hebben een tuit speen gehaald voor in de brown fles. En een done by deer easy grip mokje