10 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op Soo
Heyy, dit is wat mijn verloskundige aangeeft:

Hi in m鈥檔 bericht geef ik juist specifiek aan dat ik bewust van van de bezwaren, maar toch wil overgaan tot aankoop van een doppler. Lief dat je me er op wijst hoor, maar ik ben echt op zoek naar tips welke Doppler ik moet kopen.
4 jaar geleden
Ik heb zelf de Angelsounds gekocht. Ik had zelf een voorkeur voor een Europese producent. Dit geeft ons toch een iets beter gevoel qua veiligheid. Wel moet ik eerlijk zeggen dat qua design/functionaliteit ik een voorkeur zou hebben voor zeg maar een kastje met een losse 麓wand麓. En vooral ook met een speaker. De Angelsounds heeft alleen aansluiting voor oortelefoon. En als je dan het apparaat verschuift, krijg je vaak hard gekraak meteen in je oren. Bovendien is zo麓n 麓wand麓 denk ik meer wendbaar.
Overigens hebben wij de Angelsounds op 11+5 voor het eerst gebruikt en helaas (nog) niets kunnen horen. Goed in ieder geval dat je van dit soort bezwaren al op de hoogte bent :). Hopelijk gaat die later meer van pas komen.

4 jaar geleden
Reactie op FruitFusion
Ik heb zelf de Angelsounds gekocht. Ik had zelf een voorkeur voor een Europ ...
Ik twijfelde inderdaad heel erg tussen de angelsound en Ben nu gegaan voor deze( ik voeg een foto toe). Sommige kunnen met 8 weken al wat horen en sommige inderdaad pas veel later. Angelsounds gaf vanaf 14 weken aan en deze vanaf 16 weken dus ik zo eigenlijk nog even moeten wachten

4 jaar geleden
Ja precies. Ik twijfelde ook wel tussen diegene van het plaatje en de Angelsounds. Het model van het plaatje is in ieder geval wel fijn met externe speaker en het model zelf ook.
Op YouTube staan trouwens ook wat filmpjes met tips waar in de buik je het beste de hartslag kan zoeken per zwangerschapsweek. Die hebben mij dus nog even niet geholpen, maar ik wil het inderdaad ook hoogstens eenmaal per week gebruiken. Het is voor mij net even voor de overbruggingsfase tussen de termijnecho en de eerste keren de baby echt voelen. Daarna denk ik 麓m niet meer echt te gebruiken.

4 jaar geleden
Reactie op Anney
Heb je toevallig een linkje? 馃槉
http://sensitest.mobi/index.php?p=baby-hartje-doppler-100b
Deze heb ik 馃槉