Hoi!
Binnenkort hebben wij een feestje en doet onze kleine man een kostuumpje aan. Het zou superleuk zijn mocht ik dan ook zijn haar in een kuifje kunnen zetten. Alleen, welke gel gebruik ik hiervoor? Liefst een haargel die de haren niet uitdroogd.
Kan het ook met wat anders? Lijkt zo stom om dat voor 1x te kopen, tenzij dit natuurlijk lang goed blijft, als hij ouder is zal het vast wel vaker gebruikt worden. Hij is nu 8 maanden.
2 mama's hier dus geen gel oid in huis 🙈
Ik gebruik elke dag wat Zwitsal gel bij m’n zoontje. Maak het haar eerst iets nat en doe dan een beetje gel. Alleen na 1x vegen is het er al weer uit 🤣 maar het ruikt wel lekker. En hij heeft echt van dat piek Haar wat dan rechtop staat en met die gel zit het weer een beetje normaal. Maar voor een Kuifje zou ik een iets sterkere gel nemen dan Zwitsal want dat stelt eigenlijk niks voor
Mijn ervaring is... Bij baby gels zakt het haar snel in elkaar.
Ik deed bij mijn 1e zoon dus al snel wat volwassenen gel in zijn haartjes, wat wél goed bleef zitten.
Nu nog Zwitsal gel maar zakt inderdaad heel snel uit. Ben eigenlijk ook opzoek naar een alternatief. Ben heel benieuwd wat hier nog naar boven komt. Ik volg!
Gewoon syoss paste/wax van mn vriend😂 mn zoontje heeft al best veel haar, ook al een kappersbezoek erop zitten, en Zwitsal gel blijft niet zitten. Dit kan je de hele dag door even weer een beetje stylen