5 Reacties

5 jaar geleden

Kan perfect ik voel dit ook zo precies plopjes

5 jaar geleden

Ik had dit laatst! Dacht al dat ik gek werd hihi. Voelde een licht porretje leek wel, ik ben 12w 2d

5 jaar geleden

Ik voel het lager en echt in het midden. Maar dat betekend natuurlijk niet dat jij het niet ergens anders kan voelen. Heeft volgens mij ook te maken met de ligging van je baarmoeder. Dus het zou heel goed kunnen! Ik voel het als kleine golfjes, soort zenuwtrekjes... en ook alleen als ik heeeeel rustig zit of lig, heel zachtjes nog.

5 jaar geleden

Ik vroeg me ook al af of ik het echt voelde of dat ik het me verbeelde omdat ik het graag wil voelen. Vandaag precies 12 weken en als ik heel stil lig heb ik het idee dat ik soms een soort krampje, zenuwtrekje ofzoiets voel onderin mn buik in met midden. Lastig te beschrijven wat ik precies voel. Maar wel herkenbaar in ieder geval!

5 jaar geleden

Je baarmoeder komt met 13 weken net boven je schaambot uit. Met 20 weken ongeveer zit hij ter hoogte van je navel. Al kan dat iets sneller gaan als het niet je eerste kindje is. 13 weken is wel h茅茅l vroeg om de baby te voelen. Maar wie weet! Zou wel heel leuk zijn natuurlijk 馃槉 Dus lekker van genieten!